Cartoon Network, Boomerang i Warner TVCartoon Network, Boomerang i Warner TVCartoon Network, Boomerang i Warner TVCartoon Network, Boomerang i Warner TV

Cartoon Network, Boomerang i Warner TV

Awatar
ekipa moderatorska
31-08-2014 15:05

Jak wyczytałem na forum sk to po prostu nasz CN nie ma zysków w naszym kraju więc na HD nie ma co liczyć. Czyli 16/9 też prawdopodobnie zostanie jak na razie tylko marzeniem.
Awatar
bardzo ważna osoba
31-08-2014 15:10

Ciekawe skąd ktoś ma takie informacje. Czyżby jakaś ciocia sekretarka w polskim oddziale TBS?
icon_greenicon_lol
Awatar
ekipa moderatorska
04-09-2014 00:08

Coś dziwnego dzieje się z Cartoonem od jakiegoś czasu w ogóle nie nadaje to po 1.
A po 2 TCM nadaje z pomniejszonym logotypem, bodajże od poniedziałku. Czyżby planowane przejście na 16/9
Awatar
bardzo ważna osoba
04-09-2014 00:35

Czyli dobrze myślałem, że logotyp na Turner Classic Movies nieco zmalał.
W kwestii CARTOON NETWORK, to najwidoczniej mają jakąś awarię.
icon_smile
Awatar
bardzo ważna osoba
15-10-2014 12:30

Globalny re-launch kanału Boomerang

Turner Broadcasting ogłosił re-launch Boomeranga, swojego drugiego, flagowego kanału dla dzieci. Stacja będzie kierowana do młodych widzów i ich rodzin, a w jej ramówce, obok ponadczasowych animacji, znajdą się również współczesne kreskówki. Zmiany ogłosili 15 października Gerhard Zeiler, prezes Turner Broadcasting System International Inc., i Christina Miller, prezes i dyrektor generalna kanałów Cartoon Network, Adult Swim i Boomerang w USA.

Kanał będzie czerpał z nieprzebranych zasobów największej na świecie biblioteki animacji, w której znajdują się produkcje Warner Bros., Hanna-Barbera, Cartoon Network i MGM. Obok znanych i popularnych seriali takich jak: Tom i Jerry, Zwariowane Melodie, Atomówki i Scooby-Doo, w ramówce stacji znajdą się współczesne produkcje innych wytwórni z całego świata. Wraz z re-launchem odświeżony zostanie też wygląd stacji. Dodatkowo pierwszy raz w historii, w ramówce Boomeranga w 13 międzynarodowych pasmach znajdzie się własna, oryginalna produkcja stacji.

Zgodnie z zapowiedzią z początku roku w Stanach Zjednoczonych na antenie Boomeranga wprowadzone zostaną przerwy reklamowe, a czas antenowy stacji będzie oferowany reklamodawcom. Re-launch kanału oficjalnie rozpoczął się 29 września, pierwszym terytorium, gdzie widzowie mogą już oglądać Boomerang w odświeżonej formie jest Ameryka Łacińska. Następnie zmiany zostaną wprowadzone w australijskiej wersji kanału, 3 listopada. W kolejnych regionach zmiany będą przeprowadzane w 2015 roku.

[center]
i2.wp.com/pmcvariety.files.wordpress.com/2014/10/boomerang-bluepr.jpg
[/center]

Re-launch Boomeranga, który jest naszym drugim flagowym kanałem, to świadectwo jego globalnej popularności - powiedział Zeiler. - Jesteśmy dumni, z tego, że możemy zobaczyć tę stację w nowym wcieleniu, jej odświeżony wygląd i styl odzwierciedlają jej jakość i współczesny charakter. To kolejny krok w naszej strategii opartej na dalszym budowaniu sukcesu naszych międzynarodowych kanałów dla dzieci.

- Boomerang ze swoja ponadczasową ofertą zawsze był ulubioną stacją wielu pokoleń - dodała Miller. - To wyjątkowa okazja, nie tylko do przedefiniowania tego, czym jest rodzinne współoglądanie telewizji, ale też do rozwoju naszego globalnego portfolio kanałów dla dzieci i pozycjonowanie go na wszystkich platformach wraz z Cartoon Network.

Boomerang, który jest dostępny w ponad 250 milionach gospodarstw domowych na świecie, zostanie odświeżony nie tylko na antenie, ale również online i na platformach mobilnych. Na nowej stronie internetowej kanału znajdą się ekskluzywne gry, zabawy i treści, które pozwolą fanom jeszcze głębiej zanurzyć się w świat stacji. Młodsi użytkownicy będą mogli cieszyć się odpowiednimi dla ich wieku grami z ich ulubionymi postaciami, starsi fani natomiast będą mogli dowiedzieć się więcej o swoich ukochanych bohaterach i serialach.

Zgodnie z Harris Poll 2013, sondażem przeprowadzanym w Stanach Zjednoczonych, Boomerang jest najbardziej cenionym przez rodziców kanałem dla dzieci. We wrześniu tego roku, Nielsen Media Research włączył Boomerang do panelu badań oglądalności wśród abonentów wszystkich, podstawowych sieci kablowych. Pierwsze ratingi potwierdzają popularność stacji wśród widzów oglądających wspólnie telewizję.

[right]źródło: variety.com[/right]
Mam nadzieję, że te zmiany wyjdą na dobre tej marce. Szkoda marnować taki potencjał.
icon_smile
Awatar
ekipa moderatorska
15-10-2014 18:43

Boomerang i tak już dawno się stoczył na dno. to nie jest już ten sam kanał co 5-7 lat temu kiedy 99% ramówki to były klasyki. Lecz od kiedy zaczęli nadawać te Cartoonito (fakt już teraz nie nadają) to ten kanał już na prawdę zrobił się słaby
Awatar
redaktor tvpolsat.info
zwycięzca quizu
29-10-2014 23:55

Trwa boom popularności na Cartoon Network icon_arrow http://atmedia.pl...ETWORK.htm icon_wink Dziwne, że ten kanał ma tak świetną oglądalność, lepszą nawet od TVP ABC icon_wink
Awatar
bardzo ważna osoba
30-10-2014 00:40

I bardzo dobrze. Może szybciej ujrzymy CARTOON NETWORK HD.
icon_smile
Udostępnij ten temat