Tytuł: tvpolsat.info - największy nieoficjalny portal o Polsacie :: TV Mobilna - dyskusja ogólna

Dodane przez MK dnia 11-10-2015 16:28
#1

 Pewnie po po prostu czas na użytkowanie częstotliwości przejściowych się im kończy (z tego co pamiętam ledwo wyprosili przedłużenie owego procesu do końca lutego) więc pewnie 1cpn1 nie chce robić problemów i stąd te przenosiny.
Poza tym może chcą przechodzić na krajowy zasięg ale dopiero po przeniesieniu się na częstotliwości genewskie. Moim zdaniem nawet dobrze że w ogóle to robią ponieważ tym samym zwolni się miejsce na kolejne multipleksy.

Edytowane przez MK dnia 11-10-2015 16:43

Dodane przez Misiek dnia 24-02-2016 22:31
#2

 Czy ktoś wie, czy ta oferta jest jeszcze aktualna? https://www.cyfro...EM5_THD210

Akurat potrzebuję jakiś prosty odbiornik DVB-T i zastanawiam się, czy nie skorzystać. icon_smile

Dodane przez Michu07 dnia 25-02-2016 08:36
#3

 Czy ktoś z was czy oferta tv Mobilnej będzie jeszcze rozwijana o nowe kanaly?

Edytowane przez Michu07 dnia 01-01-1970 01:00

Dodane przez rotalplus dnia 25-02-2016 09:29
#4

 Taki wniosek grubo ponad rok temu CP złożył do UKE o rozszerzenie o 4 kanały - niewiadomo co się z nim dzieje. Wogóle jest z tym niezły bałagan, bo MUX4 powinien już przejść na kanały docelowe (co w wiekszości miast się dokonało) ale moce nadajników są niższe niż te planowane (zasięg ogólnopolski). 29 lutego kończy się większość przedłużonych pozwoleń i niewiadomo co dalej

Dodane przez Marek123456789 dnia 05-01-2019 15:30
#5

 Mieszkam w Warszawie, w Śródmieściu. Mam dekoder telewizji mobilnej. Od wczoraj nie mam sygnału telewizji mobilnej. Na infolinii mówią, że nic nie wiedzą o awarii nadajnika. Przed świętami była podobna sytuacja. Przez trzy dni zrzekali się, że żadnej awarii nie ma, a czwartego przepraszali za awarię. Napiszcie, czy ktoś jeszcze ma podobne problemy. Ciekawe, czy ktoś jeszcze oprócz mnie ma wykupioną tę usługę. Czasami mam wrażenie, że tylko ja i chcą mnie zniechęcić, żebym przestał płacić, bo im sie nadawanie nie opłaca

Dodane przez Marek123456789 dnia 05-01-2019 15:53
#6

 W Warszawie, w Śródmieściu znowu od dwóch dni nie ma sygnału telewizji mobilnej. Matolstwo na infolinii twierdzi, że nic o tym nie wie. Podobna sytuacja była przed świętami. Przez trzy dni się ze mną sprzeczali, że mam zepsutą antenę, a czwartego przepraszali za awarię i włączyli sygnał. Zaczynam miś dość tych idiotów!

Dodane przez Zygfryd dnia 07-01-2019 14:28
#7

 Cześć Marku, mam ten sam problem. Oglądałem któryś z kanałów pakietu Ekstra i nagle bum, czarny ekran i komunikat o braku sygnału. I tak od kilku dni, po ponownym przeskanowaniu kanałów te dodatkowo płatne w ogóle zniknęły z listy.