Tytuł: Forum tvpolsat.info :: Kanały tematyczne oraz premium Platformy Canal+

Dodane przez krab13 dnia 03-08-2014 11:01
#1

 Po prostu nSport to drugi główny kanał sportowy nc+, który pokazuje ligi które mają mniejszą oglądalność na C+ czyli Włoską i Francuską, a Ekstraklasa to jest dla reklamy by dokupić wyższy pakiet .

Dodane przez Emil dnia 25-08-2014 18:15
#2

 Nowe logotypy autorskich kanałów tematycznych platformy nc+

Od 1 września widzowie autorskich kanałów tematycznych platformy nc+ zobaczą na antenie nowe i odświeżone logotypy: Ale kino+, MiniMini+, teleTOON+, Kuchnia+, Domo+, Planete+ i nSport+. Zmieni się również oprawa wizualna części kanałów.

[center]
ncplus.pl/~/media/ncplus/komunikaty%20prasowe/08.2014/ncplus-home-of-576x200.png
[/center]

Zaplanowane na początek września zmiany są kolejnym etapem ujednolicania identyfikacji wizualnej autorskiej kolekcji kanałów tematycznych platformy nc+.

- Projektując nowe logotypy szukaliśmy elementów, które podkreślą, że nasze kanały tematyczne tworzą rodzinę w ramach platformy nc+. Efektem tych poszukiwań jest koncept "nc+ home of" - projekt graficzny, który spaja nową identyfikację wizualną. Będzie on towarzyszył logotypom naszych kanałów i uwypuklał ich przynależność do platformy nc+ - wyjaśnia Łukasz Słotwiński, dyrektor działu kreacji platformy nc+.

Szczególne modyfikacje zauważą widzowie Ale kino+ i nSport+. Zmieni się oprawa Ale kino+, do której muzykę stworzył znany warszawski producent hip-hopowy NOON.

- Postanowiliśmy odmłodzić antenowy wizerunek Ale kino+. Oprawę wzbogaciliśmy o kilkanaście świeżych dżingli. Natomiast nSport+, młodszy brat CANAL+ Sport, zyska na dynamice, dzięki dołączeniu do nowoczesnej kultury projektowej nc+ - dodaje Łukasz Słotwiński.

Wraz z nową oprawą antenową nSport+ zyska w nazwie znak "+". Nowy logotyp zaznaczy przynależność nSport+ do rodziny autorskich kanałów nc+. Drobne zmiany wizualne będzie można także dostrzec na antenach Kuchnia+ i Domo+.

- Autorskie kanały tematyczne nc+ to świat, w którym każdy, niezależnie od wieku lub zainteresowań znajdzie coś dla siebie. Dlatego naturalnym odzwierciedleniem zmian w identyfikacji graficznej jest nasza jesienna oferta programowa. Najmłodsi widzowie na pewno ucieszą się z nowego serialu animowanego "Mela i smoki" na MiniMini+. Dla koneserów dobrego filmu Ale kino+ przygotowało serial "Masters of sex", a Planete+ serię "Seks i muzyka". Z kolei Kuchnia+ i Domo+ dla miłośników kulinariów i designu mają nowe produkcje własne, jak "Jakubiak lokalnie 4" czy "Remont w 48 godzin". Wiele emocji fanom sportu dostarczą także transmisje piłkarskie i żużlowe w nSport+ - mówi Anna Limbach-Uryn, dyrektor działu programowego platformy nc+.

Nową identyfikację wizualną oraz oprawy antenowe przygotował w całości dział kreacji platformy nc+, kierowany przez Łukasza Słotwińskiego.

[right]źródło: nc+[/right]

Edytowane przez Emil dnia 26-08-2014 13:30

Dodane przez przemekp dnia 25-08-2014 18:19
#3

 No jestem w szoku! icon_surprised Kompletnie nie spodziewałem się takiej zmiany i nie wiem, co o tym sądzić icon_wink Myślałem, że tylko nSport+ (HD) zmieni swoje logo, żeby upodobnić się do kanałów tematycznych CANAL+, a tu wszystkie te kanały zmienią swoje logotypy shock

Dodane przez Emil dnia 25-08-2014 19:30
#4

 Ja również jestem nieźle zaskoczony oraz również sądziłem, że zostanie odświeżony tylko logotyp dla nSport+. Teraz już wiadomo dlaczego kazali nam czekać do okresu końca sierpnia. Logotypy wyglądają ładnie. Nie powiem, że bardzo. Może z czasem. Najważniejsze jest też sprawa tego, jak będą wyglądały na ekranie. Ciekawe, że zmieniono, a właściwie odświeżono, także logotyp dla MiniMini+. Nawet ta "plamka" dla logo teleTOON+ jest inna, bardziej dynamiczna. Logotyp nSportu+ mało mi się kojarzy ze sportem. Wiadomo, że najbardziej właśnie mnie ciekawi oprawa dla nSport+. Warto dodać, że każdy kanał ma swój znaczek charakterystyczny: MiniMini+ - rybka, teleTOON+ - jakaś plama, Domo+ - kształt litery "D", kuchnia+ - prawdopodobnie talerz, nSport+ - "play" czy coś podobnego, Planete+ - kula ziemska oraz Ale kino+ - ekran filmowy.

Dla porównania logotypy francuskich odpowiedników kanałów:
- Cuisine+, francuska Kuchnia+: http://upload.wik...e_plus.png
- Maison+, francuskie Domo+: http://upload.wik...onplus.png
- PLANETE+: http://upload.wik...11.svg.png
- teleTOON+: http://upload.wik...o_2011.png

Logotypy w wersji z dopiskiem HD, również po liftingu, i lepszej jakości:

[center]
media2.pl/g/0/40849.jpg


media2.pl/g/0/40852.jpg


media2.pl/g/0/40847.jpg


media2.pl/g/0/40848.jpg


media2.pl/g/0/40850.jpg


media2.pl/g/0/40851.jpg


media2.pl/g/0/40846.jpg
[/center]

Cóż... Pozostaje nam poczekać jeszcze tydzień i wszystko zobaczymy na własne oczy.

Dodane przez Emil dnia 30-08-2014 03:00
#5

 Dzisiaj nSport 36 na chwilę ożyje. Zostanie wykorzystany do transmisji meczu 4. kolejki Ligue 1: AS Monaco FC - LOSC Lille. Początek transmisji o 16:55. Kolejną transmisją, w niedzielę o 20:55, będzie mecz Paris Saint-Germain F.C. - AS Saint-Étienne.

Edytowane przez Emil dnia 01-01-1970 01:00

Dodane przez AG dnia 30-08-2014 11:25
#6

 Ale nie dla wszystkich, bo użytkownicy Smart HD+ kilka dni temu stracili do niego dostęp icon_cry

Dodane przez Emil dnia 01-09-2014 01:00
#7

 Pierwsze elementy oprawy graficznej kanału nSport+ HD. Pierwszy jingiel pojawił się o 0:36.

[center]
i.imgur.com/9jpZvrF.jpg


i.imgur.com/KWEwbVl.jpg
[/center]

Dodane przez PT dnia 01-09-2014 01:04
#8

 "Pod" jinglem na koniec reklam są sceny z meczu Wisła Kraków - Lechia Gdańsk z 17 sierpnia 2014. Oprawę stworzono zatem całkiem niedawno.

Edytowane przez PT dnia 01-01-1970 01:00

Dodane przez Emil dnia 01-09-2014 07:30
#9

 1:16 - nSport HD/nSport+ HD poszedł potrenować i wróci rano...
icon_greenicon_lol

Podoba mi się to icon_smile

[center]
i.imgur.com/yMV0FD1.jpg
[/center]

5:07 - przed 5:00 na Ale kino+ HD, Kuchnia+ HD oraz Domo+ HD pojawiły się nowe logotypy. Rybka MiniMini+ HD obudziła się punktualnie, po czym rozpoczęło się Meme i przysłowia z nowym logo.

[center]
i.imgur.com/c7OIZhm.jpg


i.imgur.com/o1vnenO.jpg


i.imgur.com/H99zDuo.jpg


i.imgur.com/azayXJ3.jpg
[/center]

5:35 - na kilka sekund pojawiło się oznaczenie wiekowe oraz logotyp nSport+ z dopiskiem "NA ĹťYWO", który różni się od tego znanego nam z kanałów CANAL+.

[center]
i.imgur.com/wiIxGMD.jpg
[/center]

ok. 5:40 - logotyp oraz oznaczenie wiekowe ponownie się pojawiły, tym razem bez podpisu "NA ĹťYWO".

6:00 - teleTOON+ HD się obudził, lecz nadaje bez logotypu.

6:15 - podczas przerwy, w miejscu starego pojawiło się nowe logo Planete+

[center]
i.imgur.com/om7MowP.jpg
[/center]

Prawdopodobnie w podobnym czasie pojawiła się nowa animacja na Ale kino+, która została najbardziej zmieniona ze wszystkich kanałów.

[center]
i.imgur.com/msWRRvd.jpg
[/center]

6:46 - Planete+ przywitał nowy dzień od razu z programem Jak się leczy na świecie.

[center]
i.imgur.com/CPyex5o.jpg
[/center]

6:50 - na teleTOON+ HD pojawił się w końcu logotyp.

[center]
i.imgur.com/Se8LgZs.jpg
[/center]

7:00 - punktualnie o 7:00 wystartował nSport+, rozpoczynając swój program od magazynu Sport+.

[center]
i.imgur.com/bxOQ97L.jpg
[/center]

Dodane przez Emil dnia 27-09-2014 00:15
#10

 Dzisiaj nSport+ 36 zostanie wykorzystany do wyemitowania dwóch meczów dwóch najlepszych i najdroższych lig świata.

15:55 - Barclays Premier League: Manchester United F.C. - West Ham United F.C.
19:55 - Liga Nacional de FĂştbol Profesional / Liga BBVA: Club Atlético de Madrid - Sevilla FC

Warto dodać, że mecze z rozgrywek Barclays Premier League rzadko są transmitowane na dodatkowym serwisie, dostępnym tylko i wyłącznie na platformie nc+.
icon_smile

Dodane przez Emil dnia 14-10-2014 12:00
#11

 Turkish Airlines Euroleague w nc+!

Platforma nc+ po raz kolejny poszerza swoją ofertę sportową. Do grona licznych i zróżnicowanych propozycji dla kibiców dołączają najbardziej prestiżowe europejskie rozgrywki koszykarskie - Turkish Airlines Euroleague. Ekskluzywne prawa telewizyjne do transmisji pozyskane zostały na dwa sezony. Rywalizacja najlepszych drużyn Europy, wśród których występować będzie mistrz Polski PGE Turów Zgorzelec, rozpocznie się 15 października.

Platforma nc+ nabyła wyłączne prawa do pokazywania w Polsce rozgrywek Euroligi w sezonach 2014/2015 i 2015/2016. Oznacza to, że widzowie kanałów sportowych nc+ będą mogli pasjonować się rywalizacją najlepszych koszykarzy nie tylko w NBA, ale także na europejskich parkietach. Mecze Euroligi pokazywane będą jesienią na antenie CANAL+ Family.

- Cieszę się, że mogę przekazać tę świetną wiadomość kibicom. Nasza bogata i zróżnicowana oferta sportowa, będzie jeszcze atrakcyjniejsza. Zgodnie ze strategią nc+ staramy się pozyskiwać prawa do najbardziej prestiżowych rozgrywek w danej dyscyplinie sportu. Tak było również w przypadku Euroligi. Chciałbym zwrócić uwagę na fakt, że dzięki tej decyzji widzowie kanałów sportowych platformy nc+ będą mogli pasjonować się w tym sezonie występami w europejskich pucharach reprezentujących nasz kraj najlepszych klubów piłki nożnej, piłki ręcznej i koszykówki. Zapowiada się pasjonująco! Liczymy na wielkie emocje i mocno ściskamy kciuki - mówi Michał Jarocki, dyrektor ds. sportu platformy nc+.

- Dzięki umowie z nc+ wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom fanów koszykówki w Polsce - mówi Andrea Bassani, dyrektor ds. praw telewizyjnych i nowych mediów Euroleague Basketball. - Jesteśmy bardzo zadowoleni, że będziemy współpracować z partnerem, który gwarantuje wysoką jakość transmisji meczów Turkish Airlines Euroligi na rynku, który jest dla nas bardzo ważny i w który wierzymy, m.in. ze względu na rosnący potencjał polskich zespołów biorących udział w rozgrywkach. Cieszymy się na współpracę z nc+ i możliwość wspólnej promocji Euroligi w Polsce - dodaje Andrea Bassani.

Rozgrywki Turkish Airlines Euroligi wystartują 15 października. W zmaganiach udział wezmą 24 najlepsze drużyny Starego Kontynentu. Na antenach kanałów platformy nc+ transmitowane będą najważniejsze spotkania grupowe, a w dalszej części sezonu mecze play-off oraz decydujący o końcowych rozstrzygnięciach turniej Final Four, który w maju 2015 roku odbędzie się w Madrycie. Widzowie nc+ zobaczą na żywo relacje z wszystkich meczów polskiego reprezentanta w rozgrywkach, PGE Turów Zgorzelec (pierwszy spotkanie w piątek, 17 października w CANAL+ Family). Mistrz Polski zagra w grupie C, gdzie jego rywalami będą FC Barcelona, Panathinakos Ateny, Fenerbahce Ulker Stambuł, EA7 Emporio Armani Milano i FC Bayern Monachium.

[right]źródło: nc+[/right]
A to niespodzianka!
icon_wink

Edytowane przez Emil dnia 14-10-2014 17:45

Dodane przez rotalplus dnia 14-10-2014 13:07
#12

 Ekskluzywnie, dla wybranych w C+ FAMILY
Po co im ten nSport+? Euroliga aż taka ekskluzywna?

Dodane przez Emil dnia 14-10-2014 14:05
#13

 Przed startem nc+ te rozgrywki były dotychczas tylko na kanałach premium CANAL+. Zagranicą też chyba są w kanałach premium.
icon_wink

Dodane przez Emil dnia 30-10-2014 20:15
#14

 Najlepsze filmy z oferty Monolith Films w kolejnych latach wyłącznie w CANAL+

[justify]Platforma nc+ i Monolith Films podpisały kolejną długookresową umowę, na mocy której filmy dystrybuowane w Polsce przez Monolith Films będą miały swoje polskie premiery telewizyjne w kanałach CANAL+. Jednym z pierwszych tytułów, które na mocy tej umowy już w grudniu tego roku obejrzą abonenci CANAL+ jest głośny "Wilk z Wall Street". Ten wyreżyserowany przez Martina Scorsese film, z Leonardo DiCaprio w roli głównej, w polskich kinach obejrzało prawie 1 mln widzów.

Filmy dystrybuowane przez Monolith Films cieszyły się ogromną popularnością widzów w 2014 r., gromadząc w pierwszych trzech kwartałach tego roku ponad 4 miliony 600 tysięcy widzów w polskich kinach. Dzięki temu Monolith Films jest w czołówce pod względem wyników z dystrybucji kinowej w tym okresie z udziałem 16,88% w ilości widzów oraz 16,27% w polskim box office. Największymi kinowymi hitami mijającego roku z portfolio tego dystrybutora były m.in.: zwycięzca tegorocznych OscarówŸ "Zniewolony. 12 Years a Slave"; nominowany do Oscara w pięciu kategoriach "Wilk z Wall Street" z Leonardo DiCaprio w roli głównej, czy intrygująca ekranizacja "Kamieni na szaniec" w reżyserii Roberta Glińskiego.

- Dzięki tej umowie nasi abonenci już dzisiaj będą mieć pewność, że zobaczą w CANAL+ filmy, które w ostatnich miesiącach były magnesem przyciągającym do kin miliony polskich widzów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z tym dystrybutorem i jej kontynuacja była naturalną decyzją - komentuje Jakub Szurmiej, dyrektor kanałów filmowych nc+.

Filmy z portfolio Monolith Films znajdują się również w czołówce najchętniej oglądanych filmów wśród abonentów CANAL+ w całym 2014 roku. Premierowa emisja dramatu katastroficznego "Niemożliwe" przyciągnęła przed ekrany w styczniu 2014 roku niemal 200 tys. osób, zaś w premierowe wieczory "Olimp w ogniu" i "Iluzję" obejrzało odpowiednio 123 i 115 tys. widzów. Jeszcze w ramach dotychczasowej umowy z Monolith Films do końca tego roku na antenie CANAL+ pojawią się takie tytuły, jak: dramat biograficzny "Diana" z tytułową rolą Naomi Watts (premiera 8 listopada, godz. 21:00), "Wenus w Futrze" w reżyserii Romana Polańskiego (premiera 30 listopada, godz. 21:00), czy kontynuacja przeboju kinowego "Igrzyska śmierci: W pierścieniu ognia" (premiera 25 grudnia, godz. 21:00).

Działający na polskim rynku od 1998 roku Monolith Films jest wiodącym polskim niezależnym dystrybutorem filmowym i współpracuje z najbardziej renomowanymi studiami filmowymi, m.in. z Lionsgate/Summit i DreamWorks. Poza wspomnianą umową z Monolith Films, platforma nc+ stale dbając o rozwój oferty filmowej na swoich kanałach premium z rodziny CANAL+, posiada także strategiczne długoterminowe umowy na wyłączność emisji w kanałach typu Pay TV z innymi wiodącymi dystrybutorami i studiami filmowymi, takimi jak: 20th Century Fox (który reprezentuje także wytwórnię DreamWorks Animation), Universal Studios, Paramount Pictures oraz Kino Świat.[/justify]

[right]źródło: nc+[/right]
Wilka z Wall Street z przyjemnością obejrzę jeszcze raz, ale tym razem w lepszej jakości, bo ostatnio oglądałem na jakimś DVD. Zniewolony. 12 Years a Slave też zapowiada się ciekawie, skoro tyle nagród dostało. Ważne, że jakoś CANAL+ się rozwija, a nie stoi w miejscu.
icon_smile

Dodane przez Emil dnia 15-12-2014 15:30
#15

 Ekstraliga Ĺťużlowa przez cztery najbliższe lata ekskluzywnie w nc+

Platforma nc+ pozyskała ekskluzywne prawa do transmisji rozgrywek Ekstraligi Ĺťużlowej na trzy kolejne sezony. Nowy kontrakt będzie obowiązywał w latach 2016-2018. Rywalizacja w najlepszej żużlowej lidze świata będzie pokazywana w kanale nSport+.

- Jestem zaszczycony, że mogę przekazać tę wspaniałą wiadomość widzom nc+ i wszystkim fanom żużla. Konsekwentnie budujemy naszą ofertę sportową, której znakiem rozpoznawczym jest najwyższa jakość i ekskluzywność. W tym roku pozyskaliśmy na wyłączność prawa do piłkarskiej Ligi Mistrzów na trzy kolejne sezony, począwszy od edycji 2015/2016. Teraz podpisujemy umowę, która zapewnia obecność na naszych antenach w kolejnych latach najlepszej żużlowej ligi świata - mówi Julien Verley, prezes platformy nc+.

Kontrakt został zawarty w następstwie otwartego przetargu organizowanego przez Ekstraligę Ĺťużlową, w którym mogli wziąć udział wszyscy nadawcy zainteresowani transmisjami rozgrywek Ekstraligi.

- Bardzo cieszymy się z możliwości dalszej współpracy z platformą nc+. To silny i sprawdzony partner, który zapewnia dobrą promocję i rozwój Ekstraligi na rynku medialnym. Dzięki profesjonalnym transmisjom możemy poszczycić się wspólnym sukcesem w postaci oglądalności na poziomie 3 milionów widzów w sezonie 2014. Platforma nc+ to żużlowe transmisje najwyższej światowej jakości. Zakładamy dalszy progres oglądalności i mocno liczymy na realizację kolejnych pomysłów marketingowych związanych z popularyzacją rozgrywek - zapowiada Wojciech Stępniewski, Prezes Ekstraligi Ĺťużlowej.

Rozgrywki Ekstraligi pokazywane są w nc+ od 2013 roku. Obecnie obowiązująca umowa obejmuje jeszcze przyszłoroczną edycję. Nowy kontrakt będzie obowiązywał w latach 2016-2018.

- Speedway jest niezwykle widowiskową dyscyplina sportu, której popularność stale rośnie. Od 2013 roku, przy silnym wsparciu Ekstraligi i wszystkich klubów budujemy wartość tego produktu, stosując najwyższe standardy produkcji, tworząc wspólnie prawdziwe telewizyjne show. Rosnące wyniki oglądalności pokazują, że "jedziemy" we właściwym kierunku - przekonuje Manuel Rougeron wiceprezes zarządu ds. programowych platformy nc+.

Rywalizacja żużlowców z roku na rok zyskuje w nc+ coraz większą popularność. Średnia widownia meczów Enea Ekstraligi w nSport+ w sezonie 2014 wyniosła aż 128 tys. i była o ponad 45 proc. wyższa od ubiegłorocznej (średnia w 2013 roku: 88 tys.). Wielki finał zakończonego w październiku sezonu obejrzało ponad 226 tys. widzów. Z badań oglądalności wynika, że w trakcie całych rozgrywek mecze najlepszej żużlowej ligi świata zobaczyło w nc+ łącznie blisko 3 miliony widzów!

[right]źródło: nc+[/right]
A miały być przecież FOX SPORTS czy Viasat Sport...
icon_cryicon_lol

A drugiej strony, to nawet dobrze, że będą tutaj, a nie w jakimś nowym tworze, przez co sama Ekstraliga Ĺťużlowa mogłaby na tym stracić.

Edytowane przez Emil dnia 01-01-1970 01:00

Dodane przez Emil dnia 28-02-2015 06:55
#16

 nSport+ 36... oraz nSport+ 37 ożyły! Zostaną one wykorzystane oczywiście do transmisji z najbliższych meczów rozgrywek UEFA Europa League, których logo jest już na nich emitowane.

Dodane przez AG dnia 28-02-2015 10:54
#17

 Raczej była transmitowana icon_smile w czwartek na 36 (w związku z dogrywką w meczu Besiktas - Liverpool) transmitowany był mecz Athletic Bilbao z Torino FC icon_wink

Dodane przez Emil dnia 28-02-2015 13:00
#18

 Wiem o tym, ale jest jeszcze nSport+ 37 i tam też pewnie był lub będzie jakis mecz.

Edytowane przez Emil dnia 01-01-1970 01:00

Dodane przez AG dnia 28-02-2015 15:14
#19

 Jak jakiś będzie, to najczęściej w następny czwartek, bo teraz LM i LE mają przerwę icon_wink

Dodane przez Emil dnia 28-02-2015 15:30
#20

 Pewnie tak będzie. Zwłaszcza, że meczów niewiele, to okazja, żeby ich większość wyemitować.