Jak będzie tylko w niedzielę, to będzie miał do 2,5 milionów jak dawniej. Więc Polsat zyskuje na łącznej widowni, ale przez to traci w poszczególnych pasmach. Jakby mieli gwarancję, że nowy program w czwarte o 20:00 będzie miał ponad dwa miliony, to wróciliby do jednej emisji.
Dodane przez Felippe dnia 03-12-2017 19:44
#2
Dziś był specjalny, świąteczny odcinek programu. Katarzyna Dowbor wraz z ekipą po raz kolejny odwiedzili rodziny, którym wyremontowali domy. Pokazali pięć rodzin z ostatnich dwóch edycji. Zastanawiam się, czy oni wybrali się tylko do nich. A może do pozostałych udali się bez kamery. Jak myślicie?
Edytowane przez Felippe dnia 01-01-1970 01:00
Dodane przez MN dnia 03-12-2017 21:24
#3
Możliwe. W końcu elewację w pewnym zniszczonym domu odmalowali poza kamerami.
Dodane przez Felippe dnia 11-02-2018 15:21
#4
Emisja nowych odcinków programu bez zmian w czwartki o 20.05.
Dodane przez Felippe dnia 23-02-2018 19:47
#5
Na ipla można obejrzeć premierowy odcinek.
Dodane przez Felippe dnia 05-03-2018 16:06
#6
W czwartek 1,7 miliona oraz w niedziele 2,1 miliona widzów obejrzało pierwszy odcinek nowego sezonu.
Dodane przez Felippe dnia 19-03-2018 15:56
#7
Program zyskał 130 tys. widzów, ale Polsat w czasie emisji reality-show przegrywa z konkurencją.
Dodane przez Felippe dnia 21-05-2018 11:50
#8
Program ze stabilną widownią. 20,73 mln zł z reklam.
Dodane przez Felippe dnia 20-08-2018 23:40
#9
Zwiastun
Dodane przez Liverpool802 dnia 20-09-2018 20:22
#10
Denerwuje mnie już to ciągłe podkreślanie Katarzyny Dowbor że ekipa programu ma tylko 5 dni na dany remont albo wyliczanie co jest do roboty i pytania czy w pięć dni ekipa da rade wykonać remont dziwne to dla mnie
Dodane przez KO dnia 20-09-2018 21:18
#11
Po prostu program jest bardzo schematyczny i dlatego tak to wygląda.
Dodane przez MN dnia 20-09-2018 22:36
#12
To są wymogi formatu. Każdy format ma swoją tzw. "biblię", czyli konkretne wytyczne. Przypominam, że to nie jest polski pomysł, więc muszą kierować się zasadami formatu.
Edytowane przez MN dnia 01-01-1970 01:00
Dodane przez Felippe dnia 24-09-2018 11:20
#13
Program zyskał 210 tys. widzów. Polsat liderem w grupie 16-49.
Dodane przez Staszek dnia 24-09-2018 13:00
#14
Jedyny jasny punkt jesiennej ramówki Polsatu.
Dodane przez Emil dnia 24-09-2018 13:55
#15
Ludzie lubią takie historyjki, to sobie oglądają.
Dodane przez MN dnia 24-09-2018 17:15
#16
Program przeżywa drugą młodość. W zeszłym tygodniu "NND" był dwa razy w tabeli TOP20 w 16-49. Zarówno premiera, jak i powtórka z genialnymi wynikami.
Dodane przez rotalplus dnia 24-09-2018 18:57
#17
Program jest strasznie nudny ...
Dodane przez MN dnia 24-09-2018 21:17
#18
Wyniki mówią coś innego.
Dodane przez Emil dnia 25-09-2018 02:25
#19
Czyli widzowie tego programu muszą być nudni, albo część widzów odeszło i przyszło paru nowych.
Ileż można oglądać w kółko to samo? Ten sam schemat. Przyjedzie Dowborówna, poogląda, poocenia jakby to była wielkim fachowcem, rozczuli się, dynamika akcji z wątpliwościami czy wyremontuje chatę i jej, tak, zrobi to. To samo z budową. Tu kłótnia czy różnica zdań pomiędzy majstrem Zenkiem, Zdzichem czy innym Mietkiem a panią projektant. Rzekome problemy ze ścianą czy innym oknem lub szafą. Aż do pokazówki na sam koniec.
Ok, fajnie. W jakiś sposób im tam pomagają. Ale żeby co sezon wiecznie to samo? No ludzie... 5 lat, 11 sezonów. Polsat chyba tylko tak potrafi, że wymyśli parę ciekawych formatów, które później doi bez przerwy do upadłego i zmęczenia wszystkim, że odechciewa się oglądać. Albo wymyśli coś słabego, taniego, idiotycznego, niepotrzebnego czy nietrafionego.
Dodane przez Staszek dnia 25-09-2018 09:23
#20
Ja tam oglądam wszystkie odcinki i się nie nudzę.