Denerwuje mnie już to ciągłe podkreślanie Katarzyny Dowbor że ekipa programu ma tylko 5 dni na dany remont albo wyliczanie co jest do roboty i pytania czy w pięć dni ekipa da rade wykonać remont dziwne to dla mnie
Dodane przez KO dnia 20-09-2018 21:18
#3
Po prostu program jest bardzo schematyczny i dlatego tak to wygląda.
Dodane przez MN dnia 20-09-2018 22:36
#4
To są wymogi formatu. Każdy format ma swoją tzw. "biblię", czyli konkretne wytyczne. Przypominam, że to nie jest polski pomysł, więc muszą kierować się zasadami formatu.
Edytowane przez MN dnia 01-01-1970 01:00
Dodane przez Felippe dnia 24-09-2018 11:20
#5
Program zyskał 210 tys. widzów. Polsat liderem w grupie 16-49.
Dodane przez Staszek dnia 24-09-2018 13:00
#6
Jedyny jasny punkt jesiennej ramówki Polsatu.
Dodane przez Emil dnia 24-09-2018 13:55
#7
Ludzie lubią takie historyjki, to sobie oglądają.
Dodane przez MN dnia 24-09-2018 17:15
#8
Program przeżywa drugą młodość. W zeszłym tygodniu "NND" był dwa razy w tabeli TOP20 w 16-49. Zarówno premiera, jak i powtórka z genialnymi wynikami.
Dodane przez rotalplus dnia 24-09-2018 18:57
#9
Program jest strasznie nudny ...
Dodane przez MN dnia 24-09-2018 21:17
#10
Wyniki mówią coś innego.
Dodane przez Emil dnia 25-09-2018 02:25
#11
Czyli widzowie tego programu muszą być nudni, albo część widzów odeszło i przyszło paru nowych.
Ileż można oglądać w kółko to samo? Ten sam schemat. Przyjedzie Dowborówna, poogląda, poocenia jakby to była wielkim fachowcem, rozczuli się, dynamika akcji z wątpliwościami czy wyremontuje chatę i jej, tak, zrobi to. To samo z budową. Tu kłótnia czy różnica zdań pomiędzy majstrem Zenkiem, Zdzichem czy innym Mietkiem a panią projektant. Rzekome problemy ze ścianą czy innym oknem lub szafą. Aż do pokazówki na sam koniec.
Ok, fajnie. W jakiś sposób im tam pomagają. Ale żeby co sezon wiecznie to samo? No ludzie... 5 lat, 11 sezonów. Polsat chyba tylko tak potrafi, że wymyśli parę ciekawych formatów, które później doi bez przerwy do upadłego i zmęczenia wszystkim, że odechciewa się oglądać. Albo wymyśli coś słabego, taniego, idiotycznego, niepotrzebnego czy nietrafionego.
Dodane przez Staszek dnia 25-09-2018 09:23
#12
Ja tam oglądam wszystkie odcinki i się nie nudzę.
Dodane przez Patryk M dnia 25-09-2018 14:41
#13
Nudny nie nudny, program emituje się tak długo, jak długo chcą go oglądać widzowie. Na taką formułę "NND" widocznie ludzie nie narzekają.
Dodane przez Felippe dnia 25-09-2018 17:08
#14
To jest tak samo jak z Kuchennymi rewolucjami. Madzia przychodzi, je, nie smakuje jej, szpera po szafkach, rzuca talerzami, zapowiada zmiany, zabiera gdzieś tam ekipę, kolacja i powrót po kilku miesiącach. Ludziom sie dalej podoba, bardzo dobra oglądalność we wszystkich grupach.
Dodane przez Felippe dnia 05-11-2018 15:25
#15
Wczoraj powtórkę obejrzało:
Grupa 4+ - 2,5 mln - 17,47%
Grupa 16-49 - 1,03 mln - 18,75%
Grupa 16-59 - 1,48 mln - 18,36%
Dodane przez Felippe dnia 26-11-2018 15:32
#16
Program zyskał widzów zarówno w czwartki jak i w niedziele.
Nie wiem skąd Eska miałaby mieć takie wiadomości. Nie widzę sensu w takiej zmianie pory nadawania tego programu. To jedyna pozycja, która notuje wzrosty w Polsacie.
Dodane przez bucikkkkk dnia 02-01-2019 22:12
#19
12. wiosna 2019 131?142 (12) 7 marca 2019 23 maja 2019 czwartek 22.05
Tak pisze na wikipedii
Dodane przez Trzeciak dnia 03-01-2019 16:25
#20
Polska Wikipedia akurat nie jest najbardziej wiarygodnym źródłem informacji.