Tytuł: tvpolsat.info - największy nieoficjalny portal o Polsacie :: Wycofanie kanałów z oferty

Dodane przez mfm dnia 09-07-2016 12:18
#1

 To o czym piszecie jest bardzo ciekawe. Stąd moje pytanie, co mógłbym zyskać gdybym wypowiedział obecną umowę ze względu na wycofanie powyższych kanałów? Posiadam w tej chwili Familijny Max HD + Sport + Film + Cinemax oraz w ramach Smartdomu Internet Mobilny za połówkę.

Dodane przez MN dnia 09-07-2016 12:25
#2

 Stracisz rabat w smartDOM, więc nie wiem, czy to Ci się będzie opłacać.

Dodane przez slawektor dnia 13-07-2016 08:31
#3

 Kilka lat z nc+ nauczyło że przy możliwości rozwiązania umowy, wysłania wypowiedzenia, dawano lepszą ofertę tylko żeby z nimi zostać.
Powiedzcie laikowi jak sytuacji wygląda w tym temacie w Polsacie?

Edytowane przez slawektor dnia 01-01-1970 01:00

Dodane przez Logan dnia 01-01-2018 12:35
#4

 Z dniem 1.01.18 został wyłączony Universal Channel. Jak zawierałem umowę w listopadzie 2016, to czy mogę wypowiedzieć z nimi umowę?

Dodane przez frk001 dnia 01-01-2018 12:46
#5

 Jeśli Universal masz wymieniony w umowie lub w którymś załączniku, to możesz wypowiedzieć umowę w ciągu 30 dni od dnia wyłączenia kanału.

Dodane przez KornelNow dnia 13-06-2020 11:16
#6


mfm napisał(a):

To o czym piszecie jest bardzo ciekawe. Stąd moje pytanie, co mógłbym zyskać gdybym wypowiedział obecną umowę ze względu na wycofanie powyższych kanałów? Posiadam w tej chwili Familijny Max HD + Sport + Film + Cinemax tutaj oraz w ramach Smartdomu Internet Mobilny za połówkę.


Zwykle, jeśli wypowiesz umowę, nie zwrócisz żadnych pieniędzy. Zwłaszcza jeśli zdecydujesz się odrzucić ich usługi.