Tytuł: tvpolsat.info - największy nieoficjalny portal o Polsacie :: "Wydarzenia" i "Gość Wydarzeń"

Dodane przez Newsman20 dnia 02-11-2018 14:53
#1

 Dziś w rmffm słyszałem reklamę Wydarzeń i Wydarzeń i Opinii. Czyżby ruszyła kampania reklamowa?

Dodane przez lukasz20 dnia 02-11-2018 15:24
#2

 Dlaczego w trakcie Wydarzeń nie ma żadnego ruchu kamerą chociażby na studio pomiędzy zapowiedziami, nawet na zakończenie nie ma. Dzisiaj w Nowym dniu widziałem bardzo ładny najazd kamery za prowadzącą przechodzącą spod bimu do stołu. Ładnie to wyglądało.

Edytowane przez lukasz20 dnia 02-11-2018 16:53

Dodane przez Newsman20 dnia 02-11-2018 16:17
#3

 Bo Wydarzenia maja być skromne i biedne. icon_greenicon_biggrinicon_wink

Dodane przez Newsman20 dnia 02-11-2018 16:18
#4

 Dzień na świecie, obraz dnia czy Godziny Szczytu są realizowane bardzo dobrze, Wydarzenia 15.50 też.

Dodane przez pawel1 dnia 03-11-2018 15:36
#5

 To jest właśnie zastanawiające. Gdzie to "nowe otwarcie wydarzeń" zapowiadane w spocie? Poza Rymanowskim, tak naprawdę nic się nie zmieniło.

Dodane przez Newsman20 dnia 03-11-2018 22:28
#6

 Po prostu Gawryluk oszukała widzów i tyle.

Dodane przez Newsman20 dnia 04-11-2018 18:23
#7

 Dziś w Wydarzeniach Magdalena Kaliniak.

Dodane przez Staszek dnia 06-11-2018 11:15
#8

 Oglądalność odświeżonych Wydarzeń w październiku spadła o 100 000 widzów w porównaniu do października 2017. W tym samym czasie Fakty i Wiadomości lekko zyskały widzów. Wydarzenia za to lekko zyskały w grupie komercyjnej. Więc efekt zmian w programie, nowego studia i prowadzącego jest niezauważalny.

Dodane przez Emil dnia 06-11-2018 12:00
#9

 Wygląda na to, że tej telewizji nic już nie pomoże i cały czas będą tkwić w okolicach tego 1%.

Nie wiem też jak wygląda zasięg Polsat News u operatorów, ale dużą szansą byłoby pojawienie się w DVB-T.

Edytowane przez Emil dnia 01-01-1970 01:00

Dodane przez Newsman20 dnia 06-11-2018 12:15
#10

 Zmiany są zbyt kosmetyczne i praktycznie niezauważalne dla widza, brak odpowiedniej kampanii reklamowej, brak obecności na portalach społecznościowych, wizualnie efektów nie ma żadnych. Dorota Gawryluk nie sprawdza się w tej roli. Tu trzeba totalnej rewolucji graficznej.

Dodane przez Staszek dnia 06-11-2018 12:53
#11

 Reklamy od paru dni są emitowane w RMF FM.

Dodane przez Newsman20 dnia 06-11-2018 14:14
#12

 Nie wiem na co czekają ze zmianami graficznymi to już dawno powinno nastąpić.

Dodane przez Posterunkowy dnia 06-11-2018 17:49
#13


Emil napisał(a):

Wygląda na to, że tej telewizji nic już nie pomoże i cały czas będą tkwić w okolicach tego 1%.


Też tak uważam. Żeby nie wiem jak się starali (choć na razie się nie starają) wyżej nie podskoczą. Nie mają szans.

Dodane przez marcin23 dnia 26-12-2018 10:54
#14

 Bardzo niesprawiedliwie rozłożony grafik prowadzących, pan Bartosz Kurek pracuje regularnie cały weekend i całe święta gdy inni maja wolne, tak samo było rok temu bo wtedy również całe święta pracował, bardzo to niesprawiedliwe.

Dodane przez MN dnia 26-12-2018 14:16
#15

 Małgorzata Świtała też jest całe święta.

Dodane przez marcin23 dnia 26-12-2018 16:39
#16

 Małgorzata Świtała jest od poniedziałku, a pan Kurek od ubiegłego piątku.

Dodane przez Newsman20 dnia 26-12-2018 18:14
#17

 Może będzie gosp od pn do czw w Wydarzeniach

Dodane przez Tomek3 dnia 27-12-2018 01:10
#18

 Wydarzenia szukają nowego prowadzącego program? Ciekawe do którego wydania!
Wydawało mi się, że obecny skład trochę pofunkcjonuje.

Dodane przez Newsman20 dnia 27-12-2018 12:09
#19

 A może Dorota Gawryluk przestaje prowadzić program?

Dodane przez marcin23 dnia 31-12-2018 08:27
#20

 Wczoraj coś kombinowali z tłem w Wydarzeniach 18:50, kula została przesunięta.