Tytuł: Forum tvpolsat.info :: Multiroom

Dodane przez MN dnia 26-09-2014 17:58
#1

 Wygląda tak, że wykładasz kartę z głównego i aktywujesz. Na dodatkowym dekoderze w menu masz specjalną zakładkę Multiroom. Tak, wyświetla się komunikat. Nie ma konkretnych terminów, różnie to bywa z tym aktywowaniem.

Dodane przez MK dnia 25-12-2016 12:57
#2

 Mam niestety pierwszy problem na linii HD 5000 - Multiroom gdyż niestety zblokował się wspomniany dekoder a po przełożeniu karty z dekodera głównego (Evobox) jest brak reakcji. Ktoś wie co jest tego przyczyną skoro jeszcze wczoraj dekoder działał?

Dodane przez doniu dnia 25-12-2016 13:54
#3

 Zadzwoń na infolinię CP i powiedz, że masz nowy dekoder Evobox i poproś o nowe uprawnienia do HD 5000.

Dodane przez MK dnia 25-12-2016 19:12
#4

 To zostało zrobione ale z tym że HD 5000 będzie trzeba zamienić na inny dekoder. Tymczasowo do czasu zamiany uszkodzonego sprzętu wróciłem do Sagemcoma.

Dodane przez MK dnia 23-06-2017 21:22
#5

 APSy chyba mają gdzieś centralę 1cpn1 bo dalej rozprowadzają HD 5000 w multiroomie, mimo że od 13 stycznia nie można tego zrobić.

Dodane przez MN dnia 25-06-2017 17:37
#6

 Krzysiu, czemu trzymasz ten dekoder tyle czasu, skoro nie działa? Wymień go.

Edytowane przez MN dnia 01-01-1970 01:00

Dodane przez Lusi dnia 11-01-2020 17:28
#7

 MN dziękuję za odpowiedź. Sprawdzałam umowę zostało mi jeszcze 14 miesięcy, a pani w punkcie proponuje mi nową( drugą )umowę po to aby dokupić multirum a nie przedłużenie dotychczasowej umowy