Tytuł: Forum tvpolsat.info :: History, History 2 i Lifetime

Dodane przez Emil dnia 11-04-2015 02:45
#1

 Średnie wyniki Lifetime HD za marzec 2015 r. (za Wirtualnemedia.pl)*

Grupa 4+: 0,01% SHR (ostatnie miejsce)

Grupa 16-49: 0,02% SHR (ostatnie miejsce)

* monitorowany jest od marca br.
_________________________

Z tego co kojarzę, Lifetime HD poza nc+ i Cyfrowym Polsatem, to chyba nigdzie indziej nie jest dostępny. Dziwne... icon_confused

Edytowane przez Emil dnia 01-01-1970 01:00

Dodane przez MN dnia 12-04-2015 16:34
#2

 Jako ciekawostkę podam, które propozycje programowe cieszą się w Lifetime największą popularnością (dane udostępnione przez A+E Networks).

Dodane przez Emil dnia 26-05-2015 13:55
#3


UPC Polska, oferujące najbardziej wartościową domową rozrywkę, wzbogaca Telewizję Cyfrową UPC o kanał rozrywkowy Lifetime. Dostępny będzie w najwyższej jakości obrazu i dźwięku, w pakiecie Max.

źródło: UPC.pl

Oczywiście chodzi o Lifetime HD, bo nie ma wersji SD.

Trochę późno, ale oby to skutecznie wpłynęło na wzrost oglądalności.

Dodane przez Emil dnia 13-06-2015 19:40
#4

 Amerykański HISTORY wprowadził 1 czerwca odświeżony logotyp.

[center]
img1.wikia.nocookie.net/__cb20150531215254/logopedia/images/e/eb/History_Channel_2015.png
[/center]

Dodane przez Emil dnia 10-02-2017 03:15
#5

 Duże nowości i zmiany w amerykańskim LIFETIME!

2 lutego 2017 r. w Chicago A+E Networks (nadawca m.in. Lifetime) oraz National Women's Soccer League (NWSL, amerykańska profesjonalna liga piłki nożnej kobiet, utworzona przez Amerykańską Federację Piłki Nożnej, będąca najwyższą ligą kraju) ogłosiły historyczne partnerstwo, w wyniku którego A+E Networks stanie się nowym inwestorem ligi nabywając udziały w NWSL (WSJ podaje, że jest to 25%), dołączając do obecnych grup właścicieli. Lifetime, jako jedna z czołowych kobiecych marek mediowych, zostanie oficjalnym sponsorem oraz partnerem telewizyjnym ligi w ramach trzyletniej umowy, począwszy od kwietnia. Tej strategicznej inwestycji towarzyszy także utworzenie nowego joint venture - NSWL Media.

NSWL Media będzie działać jako medialne i reklamowe ramię ligi, nadzorując przy tym jej globalne transmisje i prawa sponsorskie. Dodatkowo, NSWL Media będzie zarządzać całymi cyfrowymi zasobami NSWL, m.in. przeprojektowanie NWSLSoccer.com, nowa aplikacja NSWL dla iOS oraz Androida, oraz wszystkimi platformami społecznościowymi. NSWL Media będzie nadzorować także strumieniowanie wszystkich meczów na żywo w wysokiej rozdzielczości, które będą zawierać nowy ekskluzywny i oryginalny kontent dla pre-game, halftime i post-game. Firma prowadzi obecnie negocjacje z potencjalnymi partnerami, którzy streamowaliby mecze nie będące emitowane przez Lifetime. Poprzednio mecze były transmitowane globalnie poprzez YouTube.

Po raz pierwszy w historii NSWL, mecze będą transmitowane w telewizji przez każdy weekend w sezonie. NWSL Game of the Week on Lifetime dostarczy kibicom z całego kraju transmisje na żywo każdej soboty o 4 PM czasu wschodniego. Studio przedmeczowe rozpoczynać się będzie o 3:30 PM. Lifetime zostanie również wyróżniony na wszystkich oficjalnych koszulkach z łatą na prawym rękawie.

Jest to powrót sportu do Lifetime po blisko 17 latach! Lifetime był jednym z trzech głównych nadawców WNBA, obok NBC oraz ESPN, od inauguracyjnego sezonu w 1997 r. do 2000 r. W 2000 r. Lifetime wycofał się z transmisji na żywo i zastąpił je własnymi serialami dokumentalnymi o zawodniczkach WNBA. Nadawca odsprzedał swój pakiet meczów dla ESPN2. W 1998 r. w ramach umowy z Raycom Sports, Lifetime pokazał także golfowy Tournament of Champions od LPGA.

Kolejną zmianą jest nowe logo kanału! Zostało zaprezentowano wraz z ogłoszeniem od A+E Networks i NSWL.

[center]
upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/a/a3/Lifetime_logo_2017.svg/480px-Lifetime_logo_2017.svg.png
[/center]
[center]
i.imgur.com/Kb8qtU8.png
[/center]

Poniżej zapis konferencji prasowej z 2 lutego.



[right]źródełka:
A+E Networks
Variety.com
USAToday
The Wall Street Journal
SportBusiness Daily Global [#1]
SportBusiness Daily Global [#2]
[/right]

Dodane przez rotalplus dnia 21-05-2017 12:56
#6

 Zupełnie przeszło to bez echa, ale History od 18 maja ma nową oprawę i uwaga - logotyp wyświetla się tylko na kilkanaście sekund po reklamach czy na początku audycji - poza tym nie jest wyświetlany ciągle na ekranie

Dodane przez przemekp dnia 30-07-2017 18:45
#7

 Od kilku dni na profilu kanału Lifetime na Facebooku w materiałach graficznych wykorzystywane jest nowe logo kanału, mimo braku takowego logotypu, czy nowej oprawy w emisji kanału TV. Czyżby wkrótce takie zmiany zostaną poczynione (może 1 sierpnia)? icon_wink

i.imgur.com/oWX21yA.png

>> facebook.com/LifetimePolska

Dodane przez doniu dnia 15-03-2021 18:39
#8

 „Złoto Bałtyku” - sezon 3., emisja we wtorki (od 23 marca 2021 roku) o godz. 21:00 w kanale History. Obecnie widzowie tego kanału mogą oglądać wcześniejsze odcinki tego programu.

https://satkurier...story.html

Dodane przez doniu dnia 26-03-2021 18:47
#9

 Lifetime szykuje kolejny film o Harrym i Meghan. Opowie o ich życiu po Megxitcie.

https://www.wirtu...-megxitcie

Dodane przez doniu dnia 30-03-2021 18:03
#10


W kwietniu br. dokumentalno-rozrywkowy kanał History poleca swoim widzom szczególnie takie produkcje programowe jak „Złoto Bałtyku” (sezon 3.), „Sekretne życie seksualne Hitlera”, „Jak Hitler przegrał wojnę”, „Zrób to sam: wojny warsztatowe” i „Jak to wyjaśnić?”.


https://satkurier...story.html

Dodane przez doniu dnia 27-06-2021 17:59
#11


W lipcu br. kanał Lifetime poleca swoim widzom program „Mania chomikowania” (sezon 12.), a w ramach pasma „Wakacyjne spotkania z duchami” takie produkcje jak „Nawiedzone szpitale” (sezon 2.), „Gwiazdy i duchy” i „Dzieci, które widzą więcej”.


https://satkurier...etime.html