Tytuł: Forum tvpolsat.info :: Internet - pytania, problemy, dyskusje

Dodane przez Krzysiek_46 dnia 26-07-2010 12:10
#1

 Zapraszam do dyskusji na temat różnych problemów, które występują z internetem w Cyfrowym Polsacie

Edytowane przez MN dnia 26-07-2010 15:16

Dodane przez Dawid93 dnia 30-08-2010 13:38
#2

 Jak dla mnie to jest trochę słaby zasięg, z limitami nie jest już tak źle. ale to są dopiero początki to i tak jest dobrze

Dodane przez Mlody dnia 30-10-2010 19:58
#3

 Na rozwinięcie infrastruktury przyjdzie jeszcze czas.Np u mnie ostatnio testowali nadajnik na pobliskim BTS-ie (Aero 2)

Dodane przez Zizu dnia 16-12-2010 17:06
#4

 internet 1cpn1 to nic speclajnegoicon_cry i w dodatku te limity

Dodane przez Jarek dnia 16-12-2010 17:09
#5

 @Zizu a u którego operatora masz bez limitu??

Dodane przez PS HD dnia 16-12-2010 19:53
#6

 @Jarecki, to pytanie Twoje to retorycznie jest, że tak skomentuje icon_wink

Dodane przez Jarek dnia 16-12-2010 20:00
#7

 @PS HD bo strasznie mnie drażni jak ktos na limity w 1cpn1 narzeka jakby tylko Tu były

Dodane przez grzela dnia 08-02-2011 15:17
#8

 Witam. Mam problem z modemem zte 668
Modem poprawnym zainstalowaniu w systemie xp sp3 widzi bardzo dobrze siec CP (pełny zasięg) lecz po probie połączenie wyświetla monolit
"połączenie nie może być nawiązane". Ten sam problem również występuje po zmianie modemu (po przełożeniu karty do innego modemu).
Proszę o podp. co może być przyczyną tego problemu.

Dodane przez MN dnia 08-02-2011 15:32
#9

 Być może wina leży po stronie Cyfrowego Polsatu, więc proponuję zadzwonić na infolinię i przedstawić problem: 801 08 08 08 (stacjonarne) lub 699 00 2222 (komórkowe).

Dodane przez leonnik6 dnia 08-02-2011 15:45
#10

 niewiem czemu u mnie tak było ale przemineło po około 5 minutach wina lezy napewno po stronie CP pewnie coś z karta sim nie tak.

Dodane przez grzela dnia 08-02-2011 16:07
#11

 samo przemineło?
dalej mi to nic nie mowi a szkoda bo drażni mnie ta sytuacja

Dodane przez leonnik6 dnia 08-02-2011 18:20
#12

 umnie samo zadzwon na infolinie i powiedz o co chodzi może pomoga

Dodane przez grzela dnia 09-02-2011 11:07
#13

 mam jeszcze jedno pytanie. gdzie znajde numer karty IMSI ? na karcie sim z chipem czy moze na karcie z której wylamywana jest karta chip czy moze jeszcze w innym miejscu??

Dodane przez eath90 dnia 09-04-2011 11:32
#14

 Witam, mam problem z Interentem 1cpn1 .
Mianowicie jak podłącze modem od razu do komputera to jak chce połączyć to pisze Połączenie niemożliwe przed rejestracją sieci czy coś w tym stylu.
Dziś próbowałem przez router i niby wszystko OK podłączone, ale nie mogę na żadną stronę wejsc bo pisze Nie odnaleziono serwera.
Pomoże mi ktoś??

Dodane przez MN dnia 09-04-2011 12:34
#15

 Powinieneś skontaktować się z infolinią Cyfrowego Polsatu, bo być może błąd leży po stronie operatora. Jeśli nie chcesz dzwonić, to napisz z poziomu iCOK.

Dodane przez Mariusz dnia 10-05-2011 00:41
#16

 wie ktoś może ile kosztuje modem w multiofercie mam pakiet familijny hd+sport hd?

Dodane przez eath90 dnia 19-05-2011 15:31
#17

 Mam 2 pytania:
1 dlaczego nie mogę zrobić konta w ICOK dla interentu?? pisze : kontrakt nieaktywny.

2 czego mi przyszla taka wiadomość?
W dniu 09.05.2011 wystawiono fakture na kwote 154.01 zl z VAT. Platna do 27.05.2011. Prosimy o terminowa wplate. Szczegoly na www.icok.cyfrowypolsat.pl
Czy to jakas opłata za aktywację? Bo limitu na pewno nie przekroczyłem(tj te 3 gb w dzień przekroczyłem ale mam jeszcze w promocji 4xwięcej)

Dodane przez MN dnia 19-05-2011 15:55
#18

 Na fakturze powinno być zaznaczone za co jest to opłata, więc trzeba to sprawdzić. Natomiast w sprawie konta, to proponuję założyć jeszcze raz i dokładnie sprawdzić wpisywane dane. Jeśli nadal będą problemy, to należy przesłać opis problemu na kontakt@cyfrowypolsat.pl.

Dodane przez eath90 dnia 19-05-2011 17:34
#19

 Dzięki za odpowiedź.
Konta nie założę jeszcze raz bo w ogóle go nie mogę założyć.Przy zakladaniu mi to pisze.

Dodane przez DamianCP dnia 08-09-2011 09:45
#20

 jak sprawdzić ile GB wykorzystałem już ?