Tytuł: Forum tvpolsat.info :: Internet - pytania, problemy, dyskusje
Dodane przez MN dnia 08-02-2011 15:32
#1
Być może wina leży po stronie Cyfrowego Polsatu, więc proponuję zadzwonić na infolinię i przedstawić problem: 801 08 08 08 (stacjonarne) lub 699 00 2222 (komórkowe).
Dodane przez leonnik6 dnia 08-02-2011 15:45
#2
niewiem czemu u mnie tak było ale przemineło po około 5 minutach wina lezy napewno po stronie CP pewnie coś z karta sim nie tak.
Dodane przez grzela dnia 08-02-2011 16:07
#3
samo przemineło?
dalej mi to nic nie mowi a szkoda bo drażni mnie ta sytuacja
Dodane przez leonnik6 dnia 08-02-2011 18:20
#4
umnie samo zadzwon na infolinie i powiedz o co chodzi może pomoga
Dodane przez grzela dnia 09-02-2011 11:07
#5
mam jeszcze jedno pytanie. gdzie znajde numer karty IMSI ? na karcie sim z chipem czy moze na karcie z której wylamywana jest karta chip czy moze jeszcze w innym miejscu??
Dodane przez eath90 dnia 09-04-2011 11:32
#6
Witam, mam problem z Interentem
.
Mianowicie jak podłącze modem od razu do komputera to jak chce połączyć to pisze Połączenie niemożliwe przed rejestracją sieci czy coś w tym stylu.
Dziś próbowałem przez router i niby wszystko OK podłączone, ale nie mogę na żadną stronę wejsc bo pisze Nie odnaleziono serwera.
Pomoże mi ktoś??
Dodane przez MN dnia 09-04-2011 12:34
#7
Powinieneś skontaktować się z infolinią Cyfrowego Polsatu, bo być może błąd leży po stronie operatora. Jeśli nie chcesz dzwonić, to napisz z poziomu iCOK.
Dodane przez Mariusz dnia 10-05-2011 00:41
#8
wie ktoś może ile kosztuje modem w multiofercie mam pakiet familijny hd+sport hd?
Dodane przez eath90 dnia 19-05-2011 15:31
#9
Mam 2 pytania:
1 dlaczego nie mogę zrobić konta w ICOK dla interentu?? pisze : kontrakt nieaktywny.
2 czego mi przyszla taka wiadomość?
W dniu 09.05.2011 wystawiono fakture na kwote 154.01 zl z VAT. Platna do 27.05.2011. Prosimy o terminowa wplate. Szczegoly na www.icok.cyfrowypolsat.pl
Czy to jakas opłata za aktywację? Bo limitu na pewno nie przekroczyłem(tj te 3 gb w dzień przekroczyłem ale mam jeszcze w promocji 4xwięcej)
Dodane przez MN dnia 19-05-2011 15:55
#10
Na fakturze powinno być zaznaczone za co jest to opłata, więc trzeba to sprawdzić. Natomiast w sprawie konta, to proponuję założyć jeszcze raz i dokładnie sprawdzić wpisywane dane. Jeśli nadal będą problemy, to należy przesłać opis problemu na kontakt@cyfrowypolsat.pl.
Dodane przez eath90 dnia 19-05-2011 17:34
#11
Dzięki za odpowiedź.
Konta nie założę jeszcze raz bo w ogóle go nie mogę założyć.Przy zakladaniu mi to pisze.
Dodane przez DamianCP dnia 08-09-2011 09:45
#12
jak sprawdzić ile GB wykorzystałem już ?
Dodane przez Marc J dnia 16-04-2012 09:04
#13
Testowałem internet
i powiem szczerze że jestem zadowolony. Nie dość że zasięg mam u siebie bardzo dobry, to jeszcze przeglądanie stron, załączanie plików i pobieranie szło genialnie. Fakt taki że w mojej miejscowości nie ma jeszcze obsługi internetu LTE. Choćby nawet ostatnim czasem gdy dzwoniłem do BOK Polsatu, zaproponowano mi ten internet.
Delikatnie mówiąc minusem jest limit, owszem można skorzystać z większych limitów lecz kwota jaka wchodzi w grę jest dla mnie po za granice moich wydatków w porównaniu z innymi dostawcami. Na obecną chwilę korzystam z internetu TP, jestem zadowolony i gdy będzie mi się kończyła umowa z TP, będę rozpatrywał podjęcie internetu z
.
Dodam że gdy testowałem internet z
dostałem pakiet nieograniczony na limity oraz modem Huawei E182E Mimo
http://www.cyfrow...mimo-02.cp
Dodane przez Dawid93 dnia 03-10-2012 20:41
#14
czy internet CP działa na nadajnikach plusa ??
Dodane przez Mariusz dnia 03-10-2012 20:56
#15
Jak najbardziej, działa
Dodane przez Burito dnia 04-10-2012 08:48
#16
Jest jeszcze opcja darmowego dostępu do internetu, nazywa się Aero2. Działa na nadajnikach Plusa. Powiem szczerze, że jestem z niego zadowolony.
Dodane przez splawik125 dnia 15-12-2012 00:40
#17
Ostrzeżenie.
Uważajcie podpisując umowę na internet z Cyfrowym Polsatem. Jako jedyna firma nie posiada i nie informuje o braku usługi publicznego adresu IP. W regulaminie i umowie brak o tym informacji, a o rozwiązaniu umowy nie chcą słyszeć. Internet mobilny testowałem u wszystkich operatorów i nigdy nie miałem problemów z zewnętrznym IP. W ciemno podpisałem z nimi umowę nie myśląc, że będą takie problemy. Chcecie LTE to zachęcam w Plusie tam nie ma problemu z dopłatą za stałe lub dynamiczne ip.
Pozdrawiam.
Tom
Dodane przez Odys dnia 17-12-2012 12:56
#18
W internecie CP zawsze otrzymujesz publiczne dynamiczne bez możliwości stawiania serwerów, co również jest zasadą w innych sieciach dostępu bezprzewodowego.Tylko u niektórych operatorów w pakietach dostępu do Internetu dla firm możesz wykupić usługę stałego IP. Oczywiście opłaty są odpowiednio wyższe.
Dodane przez DamianCP dnia 28-01-2013 17:46
#19
Ostatnio zauważyłem na stronie
ze teraz Darmowe noce 50 GB jest od 1 w nocy do 7 rano wcześniej jak ja podpisywałem umowę to Darmowe noce były od północy do 8 rano i teraz sie zastanawiam czy mam te darmowe noce od 0 do 8 czy od 1 do 7
Dodane przez kuba43332 dnia 28-01-2013 18:44
#20
@DamianCP, Jak wyłączyli mi internet, to z usługi Darmowe noce korzystałem do ósmej,czyli teraz działa wariant od północy do ósmej