Tytuł: Forum tvpolsat.info :: Umowy z Polsat Box
Dodane przez Staszek dnia 04-10-2016 20:02
#1
Cyfrowy Polsat ma na koniec drugiego kwartału 2016 miał 3 659 475 klientów oferty telewizyjnej. To wzrost o 170 000 klientów w porównaniu do końca drugiego kwartału 2015.
Dodane przez MN dnia 04-10-2016 20:27
#2
Emil sobie nie umie odjąć
. Odejmuje się od liczby usług telewizyjnych multiroom.
Dodane przez Emil dnia 05-10-2016 00:17
#3
Jakby nie mogli w komunikatach normalnie podawać te liczby.
Dodane przez Staszek dnia 05-10-2016 08:36
#4
CP to już dawno nie jest tylko telewizja, wiec podają inne, większe liczby.
Dodane przez Mariusz dnia 29-11-2016 22:49
#5
Jeżeli mam umowę na czas nieokreślony, to jaki jest okres wypowiedzenia?
Kiedyś, to był chyba miesiąc
Dodane przez MN dnia 30-11-2016 12:53
#6
Tak, miesiąc.
Dodane przez Mariusz dnia 30-11-2016 13:25
#7
Ok. Wielkie dzięki za pomoc
Dodane przez jekyll dnia 22-12-2016 08:05
#8
Cześć!
Mam takie pytanie... chcę wymienić moduł cam na dekoder, bo coś nie współpracuje z moim telewizorem. Niestety umowa z CP nie jest na mnie, a osoba, na którą ta umowa została podpisana nie ma kiedy żeby podjechać do salonu. Czy załatwię coś w salonie, czy nie mam po co tam jechać? Pozdrawiam!
Dodane przez Liverpool802 dnia 22-12-2016 09:58
#9
Mi sie wydaje że sam nic nie załatwisz
Dodane przez pioge7 dnia 25-12-2016 10:18
#10
mam pytanie, czy mając umowę Familijny Max + film+ cinemax + sport można zrezygnować z pakietu Cinemax przy najbliżjesz okazji czy to jest obowiązek przy tej umowie? niby pisze że jest to dodatkowe pakiety ale usunąć się ich nie da z icoku :/
Dodane przez WojtekCP dnia 25-12-2016 10:35
#11
Nie możesz z niego zrezygnować. Jest to pakiet zawarty umownie. Można z niego zrezygnować tylko podczas przedłużenia umowy.
Dodane przez MN dnia 14-03-2017 11:09
#12
W momencie, gdy nowelizacja ustawy o RTV wejdzie w życie, operatorzy będą musieli poinformować klientów o zmianie warunków ich umów. Każdy będzie mógł wypowiedzieć umowę, gdyż dojdzie tam punkt o przetwarzaniu danych osobowych przez Pocztę Polską.
Może wzrosnąć zainteresowanie prepaidem. Tylko, że Cyfrowy Polsat na razie żadnej konkretnej oferty prepaidowej nie ma.
Dodane przez Emil dnia 14-03-2017 13:10
#13
Nie ma? Kiedyś mieli. Zrezygnowali?
Dodane przez MN dnia 14-03-2017 13:17
#14
Niby jest, ale nie kupisz nowej.
Edytowane przez MN dnia 01-01-1970 01:00
Dodane przez Mariusz dnia 13-04-2018 13:06
#15
Jaki jest aktualnie okres wypowiedzenia, jeżeli mam umowę na czas nieokreślony?
Dodane przez mario1120 dnia 04-01-2020 05:49
#16
witam czy kanaly xxx sa tylko dostepne w pakiecie 173 kanaly za 120 zl/1mies
Dodane przez Liverpool802 dnia 04-01-2020 15:30
#17
Zdaje mi się że można je dokupić jako dodatkowy pakiet od Familijnego Max HD jak ktoś ma mniejszy pakiet to chyba dokupić nie może ale mogę się mylić
Dodane przez AR dnia 14-11-2021 14:43
#18
Mam wykupiony pakiet sport a nie mogę oglądać meczu Hurkacza .
Nygusy głupie. Zrezygnuję z wypasionych pakietów które mam. Niech spie...
Dodane przez Liverpool802 dnia 14-11-2021 15:59
#19
To jak masz wykupiony pakiet sport to jak nie mogłeś obejrzeć podejrzewam że mecz był na Eurosporcie lub Polsat Sport to w czym jest problem doprecyzuj to
Dodane przez Dzii dnia 03-07-2022 08:09
#20
Można gdzieś w necie porównać jakie kanały są w pakiecie Familijny HD a jakie w tych nowych pakietach S czy M? Jakie kanały stracę/zyskam przechodząc ze starego pakietu na nowy.