Tytuł: Forum tvpolsat.info :: Umowy z Polsat Box
Dodane przez Emil dnia 29-08-2015 09:43
#1
Czy biorąc umowę można opłacić abonament np. na pół roku z góry?
Dodane przez Krzysiek_46 dnia 29-08-2015 10:32
#2
Tak możesz opłacić abonament za pół roku z góry. Po prostu przelewasz sumę, np. za pół roku i te pieniądze idą tak jakby na wolne środki i będą one pobierane z miesiąca na miesiąc z tych wolnych środków na opłacenie abonamentu.
Dodane przez Emil dnia 30-08-2015 21:09
#3
Coś jak doładowanie telefonu? Mają na koncie wpłacone środki, a oni co miesiąc odprowadzają sobie należne za daną usługę?
Dodane przez Krzysiek_46 dnia 30-08-2015 21:52
#4
Tak coś w tym stylu. Jak miałem nadpłatę za abonament parę złotych to przelewałem te parę złotych mniej i automatycznie zostały te pieniądze pobrane z wolnych środków
Dodane przez MK dnia 26-09-2015 10:09
#5
Ja tymczasem ostatnio będąc w APSie niestety nieznalazłem oferty pasującej dla mnie gdyż jak się okazało nie można było przekształcić umowy z czasu nieokreślonego (kilka miesięcy temu skończył mi się wyznaczony okres 24 miesięcy) na określony przy zachowaniu obecnej pakietyzacji obejmującej wszystkie kanały za wyjątkiem HBO, Cinemaxów, kanałów VOD i stacji erotycznych. Zamiast tego sprzedawca próbwał wcisnąć mi VOD zamiast jednego z pakietów za 10 zł miesięcznie (Film HD i Sport HD) z czym niestety nie doszliśmy do porozumienia wobec czego dalej moja pakietyzacja jest na umowie o nieokreślonym czasie jej trwania.
Dodane przez Staszek dnia 29-12-2015 11:55
#6
W lutym kończy mi się umowa na pakiet premium. CP nic mi nie oferuje poza dodatkowymi rzeczami do internetu (HBO GO). A nowi abonenci dostają teraz 6 miesięcy gratis. Więc czy przejdzie taki manewr, że wyślę wypowiedzenie umowy i ją rozwiążę. A w lutym inna osoba z mojego domu (to samo nazwisko i adres) podpisze z CP nową umowę?
Dodane przez DamianCP dnia 29-12-2015 12:12
#7
Przejdzie taki manerw
Nawet Ty sam możesz podpisać na siebie nową umowe a tamtą wypowiedzieć wiem bo sam tak robiłem w czerwcu
Dodane przez Staszek dnia 29-12-2015 12:53
#8
To super. Zrobię tak.
Dodane przez doniu dnia 22-01-2016 15:35
#9
DamianCP napisał(a):
Wie ktoś ile przed końcem umowy można ją przedłużyć ? i jeszcze jedno pytanie czy przy przedłużaniu umowy można zmienić dekoder HD 2000 na HD 5000 ?
AG napisał(a):
Kilka miesięcy przed końcem umowy można już ją przedłużać
jeśli będą mieli na stanie, to nie powinno być problemu z wymianą dekodera
A ile dokładnie znaczy parę miesięcy przed końcem umowy ? Pytam , bo chciałbym niedługo zmienić dekoder Echostar 7400 PVR HD na EVOBOXA PVR , a zostało mi do końca 17 miesięcy .
Dodane przez Danio dnia 22-01-2016 15:57
#10
Parę miesięcy, to na pewno poniżej 10-12 miesięcy. 17 miesięcy, to dosyć sporo, więc nie liczyłbym na ofertę podmiany dekodera.
Dodane przez AG dnia 23-01-2016 11:04
#11
Pare miesięcy, czyli mniej niż pół roku
@doniu: Najlepiej będzie jak zadzwonisz na Party Line i zapytasz czy jest taka opcja żebyś wymienił swój dekoder na EvoBoxa, ale raczej baz przedłużenia (podpisania na nowych warunkach) umowy się nie obejdzie, a że do końca umowy pozostało ci aż 17 miesięcy, to obstawiam, że nowa będzie minimum na 30 miesięcy
Dodane przez Staszek dnia 29-01-2016 13:34
#12
Obecnie na stronie
jest Happy Hours z bardzo dobrą ofertą dla mnie. Pakiet premium na 2 lata za 79,99, pierwsze 6 miesięcy za darmo. Do tego HBO GO gratis. Oferta obowiązuje do końca tego miesiąca.
Czy będę miał szansę otrzymać taką umowę w APSie lub przez internet za miesiąc? Obecna umowa kończy mi się 28 lutego. Poszło wypowiedzenie, bo zauważyłem, że dla nowych klientów są lepsze warunki. I telefonicznie nic lepszego niż to co w Internecie mi nie zaoferowali. Nowa umowa będzie na inną osobę.
Dodane przez rotalplus dnia 29-01-2016 15:16
#13
Nie zaoferują ci czegoś takiego...
Poza tym w umowie 15/5 jak i 24/8 z pakietem premium dla obecnego klienta za 89,99 płacisz średnio miesięcznie DOKŁADNIE tyle samo co w tej umowie 24/6 z pakietem premium 79,99 a w umowie 12/5 płacisz jeszcze mniej
Edytowane przez rotalplus dnia 01-01-1970 01:00
Dodane przez Staszek dnia 29-01-2016 16:00
#14
Dzięki za info.
Dodane przez Emil dnia 30-09-2016 03:05
#15
Ile obecnie Cyfrowy Polsat ma w ogóle abonentów?
Bo w wynikach mówią o jakichś 5,86 mln klientów kontraktowych, dalej w komunikacie jest liczba 4.632.246. Pogubić się można
Jeszcze do niedawna liczba abonentów była 3-milionowa, więc stąd moje zdezorientowanie.
Dodane przez Emil dnia 04-10-2016 19:25
#16
Czyli się nie dowiem.
Dodane przez Staszek dnia 04-10-2016 20:02
#17
Cyfrowy Polsat ma na koniec drugiego kwartału 2016 miał 3 659 475 klientów oferty telewizyjnej. To wzrost o 170 000 klientów w porównaniu do końca drugiego kwartału 2015.
Dodane przez MN dnia 04-10-2016 20:27
#18
Emil sobie nie umie odjąć
. Odejmuje się od liczby usług telewizyjnych multiroom.
Dodane przez Emil dnia 05-10-2016 00:17
#19
Jakby nie mogli w komunikatach normalnie podawać te liczby.
Dodane przez Staszek dnia 05-10-2016 08:36
#20
CP to już dawno nie jest tylko telewizja, wiec podają inne, większe liczby.