Tytuł: Forum tvpolsat.info :: Umowy z Polsat Box
Dodane przez doniu dnia 22-01-2016 15:35
#1
DamianCP napisał(a):
Wie ktoś ile przed końcem umowy można ją przedłużyć ? i jeszcze jedno pytanie czy przy przedłużaniu umowy można zmienić dekoder HD 2000 na HD 5000 ?
AG napisał(a):
Kilka miesięcy przed końcem umowy można już ją przedłużać
jeśli będą mieli na stanie, to nie powinno być problemu z wymianą dekodera
A ile dokładnie znaczy parę miesięcy przed końcem umowy ? Pytam , bo chciałbym niedługo zmienić dekoder Echostar 7400 PVR HD na EVOBOXA PVR , a zostało mi do końca 17 miesięcy .
Dodane przez Danio dnia 22-01-2016 15:57
#2
Parę miesięcy, to na pewno poniżej 10-12 miesięcy. 17 miesięcy, to dosyć sporo, więc nie liczyłbym na ofertę podmiany dekodera.
Dodane przez AG dnia 23-01-2016 11:04
#3
Pare miesięcy, czyli mniej niż pół roku
@doniu: Najlepiej będzie jak zadzwonisz na Party Line i zapytasz czy jest taka opcja żebyś wymienił swój dekoder na EvoBoxa, ale raczej baz przedłużenia (podpisania na nowych warunkach) umowy się nie obejdzie, a że do końca umowy pozostało ci aż 17 miesięcy, to obstawiam, że nowa będzie minimum na 30 miesięcy
Dodane przez Staszek dnia 29-01-2016 13:34
#4
Obecnie na stronie
jest Happy Hours z bardzo dobrą ofertą dla mnie. Pakiet premium na 2 lata za 79,99, pierwsze 6 miesięcy za darmo. Do tego HBO GO gratis. Oferta obowiązuje do końca tego miesiąca.
Czy będę miał szansę otrzymać taką umowę w APSie lub przez internet za miesiąc? Obecna umowa kończy mi się 28 lutego. Poszło wypowiedzenie, bo zauważyłem, że dla nowych klientów są lepsze warunki. I telefonicznie nic lepszego niż to co w Internecie mi nie zaoferowali. Nowa umowa będzie na inną osobę.
Dodane przez rotalplus dnia 29-01-2016 15:16
#5
Nie zaoferują ci czegoś takiego...
Poza tym w umowie 15/5 jak i 24/8 z pakietem premium dla obecnego klienta za 89,99 płacisz średnio miesięcznie DOKŁADNIE tyle samo co w tej umowie 24/6 z pakietem premium 79,99 a w umowie 12/5 płacisz jeszcze mniej
Edytowane przez rotalplus dnia 01-01-1970 01:00
Dodane przez Staszek dnia 29-01-2016 16:00
#6
Dzięki za info.
Dodane przez Emil dnia 30-09-2016 03:05
#7
Ile obecnie Cyfrowy Polsat ma w ogóle abonentów?
Bo w wynikach mówią o jakichś 5,86 mln klientów kontraktowych, dalej w komunikacie jest liczba 4.632.246. Pogubić się można
Jeszcze do niedawna liczba abonentów była 3-milionowa, więc stąd moje zdezorientowanie.
Dodane przez Emil dnia 04-10-2016 19:25
#8
Czyli się nie dowiem.
Dodane przez Staszek dnia 04-10-2016 20:02
#9
Cyfrowy Polsat ma na koniec drugiego kwartału 2016 miał 3 659 475 klientów oferty telewizyjnej. To wzrost o 170 000 klientów w porównaniu do końca drugiego kwartału 2015.
Dodane przez MN dnia 04-10-2016 20:27
#10
Emil sobie nie umie odjąć
. Odejmuje się od liczby usług telewizyjnych multiroom.
Dodane przez Emil dnia 05-10-2016 00:17
#11
Jakby nie mogli w komunikatach normalnie podawać te liczby.
Dodane przez Staszek dnia 05-10-2016 08:36
#12
CP to już dawno nie jest tylko telewizja, wiec podają inne, większe liczby.
Dodane przez Mariusz dnia 29-11-2016 22:49
#13
Jeżeli mam umowę na czas nieokreślony, to jaki jest okres wypowiedzenia?
Kiedyś, to był chyba miesiąc
Dodane przez MN dnia 30-11-2016 12:53
#14
Tak, miesiąc.
Dodane przez Mariusz dnia 30-11-2016 13:25
#15
Ok. Wielkie dzięki za pomoc
Dodane przez jekyll dnia 22-12-2016 08:05
#16
Cześć!
Mam takie pytanie... chcę wymienić moduł cam na dekoder, bo coś nie współpracuje z moim telewizorem. Niestety umowa z CP nie jest na mnie, a osoba, na którą ta umowa została podpisana nie ma kiedy żeby podjechać do salonu. Czy załatwię coś w salonie, czy nie mam po co tam jechać? Pozdrawiam!
Dodane przez Liverpool802 dnia 22-12-2016 09:58
#17
Mi sie wydaje że sam nic nie załatwisz
Dodane przez pioge7 dnia 25-12-2016 10:18
#18
mam pytanie, czy mając umowę Familijny Max + film+ cinemax + sport można zrezygnować z pakietu Cinemax przy najbliżjesz okazji czy to jest obowiązek przy tej umowie? niby pisze że jest to dodatkowe pakiety ale usunąć się ich nie da z icoku :/
Dodane przez WojtekCP dnia 25-12-2016 10:35
#19
Nie możesz z niego zrezygnować. Jest to pakiet zawarty umownie. Można z niego zrezygnować tylko podczas przedłużenia umowy.
Dodane przez MN dnia 14-03-2017 11:09
#20
W momencie, gdy nowelizacja ustawy o RTV wejdzie w życie, operatorzy będą musieli poinformować klientów o zmianie warunków ich umów. Każdy będzie mógł wypowiedzieć umowę, gdyż dojdzie tam punkt o przetwarzaniu danych osobowych przez Pocztę Polską.
Może wzrosnąć zainteresowanie prepaidem. Tylko, że Cyfrowy Polsat na razie żadnej konkretnej oferty prepaidowej nie ma.