RegulaminRegulaminRegulaminRegulamin
Awatar
redakcja tvpolsat.info
22-03-2016 18:33

Serwis tvpolsat.info pozwala użytkownikom wyrażać swoje opinie w komentarzach, w shoutboxie i na forum.

Zasady ogólne - obowiązujące wszystkich użytkowników, moderatorów i administratorów
Pamiętaj, aby nie:
* tworzyć kolejnych kont; wszelkie próby zakładania nowych kont mogą się wiązać z blokadą nie tylko nowego konta, ale także dotychczasowego i blokadą dostępu do serwisu,
* atakować użytkowników odwiedzających stronę,
* umieszczać ogłoszeń kierujących do serwisów aukcyjnych (m.in. Allegro, eBay, itp.),
* floodować i spamować (przez spamowanie rozumie się nie tylko podawanie linków reklamowych, ale również pisanie w kontekście reklamowym lub w taki sposób, który zachęca lub prowokuje do wejścia na daną stronę internetową),
* używać wulgaryzmów,
* obrażać użytkowników itp.,
* używać prowokujących, wulgarnych, itp. nicków lub takich, które są już wykorzystywane przez zarejestrowanych użytkowników bądź są do nich łudząco podobne,
* wykorzystywać jako nick adres strony www,
* pisać wyłącznie wielkimi literami (uznaje się to za krzyk),
* pisać postów slangiem, zawierającym zwroty takie jak: "pOkLiKaSh", "jush", "H3IQA" lub podobne,
* dyskutować na tematy polityczne, z wyjątkiem postów typowo informacyjnych, bez przedstawiania własnej opinii,
* prowokować kłótni,
* podawać jakichkolwiek zapowiedzi dotyczących oferty programowej Cyfrowego Polsatu bez podania źródła, w przeciwnym razie posty z zapowiedziami będą usuwane,
* nadużywać emotikonów w swoich postach - jeżeli administrator uzna, że ich ilość jest zbyt duża w stosunku do tekstu, będzie mógł je usunąć,
* prowadzić prywatnych dyskusji z użytkownikami (do tego służy system Prywatnych Wiadomości, a nie forum).

Zasady obowiązujące dodatkowo na forum
Pamiętaj, aby nie:
* umieszczać w poście grafik niezwiązanych z jego treścią,
* pisać postów pod swoim innym postem (w pewnych przypadkach jest to dopuszczalne, gdy chce się podać jakąś ważną wiadomość lub np. od napisania poprzedniego wpisu minęły już 24 godziny, do 24 godzin od napisania można edytować własne posty).

Zasady obowiązujące dodatkowo w shoutboxie
Pamiętaj, aby nie:
* pisać więcej niż trzech postów na raz w shoutboxie,
* pisać o dekoderach i ofercie Cyfrowego Polsatu, kanałach Polsatu oraz powiązanych, platformie nc+.

Możesz pisać na tematy w shoutboxie, ale tylko w kontekście luźnych rozmów. Informacje, opinie na wymienione wyżej tematy powinieneś napisać na forum.

Przykłady:
Informacje, typu: "Na transponderze Cyfrowego Polsatu pojawił się nowy przekaz testowy...", "Krzysztof Ibisz poprowadzi nowy program w Polsacie...", "Zepsuł mi się dekoder HD 5000, nie włącza się. Co mam zrobić..." opublikuj w odpowiednim wątku na forum.
Ale krótkie, luźne wypowiedzi typu: "Krzysztof Ibisz dzisiaj ładnie wygląda w Tańcu z gwiazdami", Polecam Wam do przeczytania ten artykuł: (link)", "Oglądam teraz Wydarzenia", "Za chwilę Pierwsza miłość", możesz napisać w shoutboxie. W shoutboxie można również umieszczać linki do swoich wypowiedzi na forum tvpolsat.info.

Administrator na wniosek użytkownika może jednak w pewnych sytuacjach pozwolić na dyskusję na powyższe tematy w shoutboxie. O zgodę administratora należy zapytać poprzez Prywatną Wiadomość. Swoją decyzję administrator ogłosi publicznie w shoutboxie, określając dokładnie czas, w którym będzie toczyć się dyskusja. Taką zgodę administrator może wydać wtedy, gdy dzieje się coś ważnego (np. dołączenie nowych kanałów do oferty Cyfrowego Polsatu) lub bez specjalnej okazji (np. organizując wieczór tematyczny, w trakcie którego będzie toczyć się dyskusja na wybrane tematy). Decyzję o pozwoleniu na dyskusję w shoutboxie na wymienione wyżej tematy administrator może również podjąć sam, bez pytania od użytkownika.

W godz. 23:00-05:00 rano czasu polskiego w shoutboxie - w ramach akcji "Na każdy temat" - można dodatkowo pisać o dekoderach i ofercie Cyfrowego Polsatu, kanałach Polsatu oraz powiązanych.

W shoutboxie nie składamy także życzeń urodzinowych użytkownikom. Do tego służy odpowiedni wątek na forum.

Aby zgłosić administratorom post do usunięcia, trzeba z przodu postu dodać "#usunąć" albo "#usuń". Przykład: "Ale głupoty wypisałem" - do usunięcia: "#usunąć / #usuń Ale głupoty wypisałem".

Zasady dotyczące linków
Można podawać linki do innych stron, działających zgodnie z polskim prawem (na forum dodatkowo z własnym komentarzem, nie sam link). Linki nie mogą mieć jednak charakteru reklamowego. Ponadto, każdy link może zostać usunięty przez administratora bez podania przyczyny, jeśli zostanie uznany za niewłaściwy ze względu np. na tematykę polecanej strony lub z innych ważnych powodów. Na forum można też cytować inne strony www, działające zgodnie z prawem. Do każdego cytatu musi być jednak dodany własny komentarz. Linki do stron i forów o tematyce telewizyjnej lub satelitarnej(chodzi o przedsięwzięcia nieprowadzone przez Grupę Cyfrowy Polsat i podmioty z nią powiązane) mają dodatkowe ograniczenie, tzn. można podawać linki tylko do stron partnerskich tvpolsat.info oraz: satkurier.pl, press.pl, media2.pl, portalmedialny.pl, wirtualnemedia.pl, tvnfakty.pl.

Zmiana nicka
Zmiana nicka (nazwy) jest dopuszczalna, ale tylko po wcześniejszym napisaniu przez użytkownika prośby do administratora (przez Prywatną Wiadomość). Administrator może jednak z ważnych powodów odmówić zmiany nazwy użytkownika.

Blokowania kont
tvpolsat.info zastrzega sobie prawo do kasowania postów łamiących wcześniej podane zasady, a nawet blokowania dostępu do strony osobom nieprzestrzegającym regulaminu. Administrator może jednak zablokować użytkownika maksimum na 12 godzin, zaś ostateczna decyzja o długości zawieszenia lub zablokowaniu konta na stałe należy do głównych administratorów, po przeanalizowaniu danej sytuacji. Jakiekolwiek pytania prosimy kierować na adres redakcja[małpa]tvpolsat.info.

Konta, które nie będą zaktywowane w przeciągu jednego miesiąca od dnia rejestracji zostaną usunięte.

W każdej chwili na życzenie użytkownika jego konto może zostać trwale zablokowane, jednak nie usunięte. Wpisy użytkownika pozostają bowiem w serwisie. Administrator ma 24 godziny na rozpatrzenie prośby użytkownika o zablokowanie konta, liczone od chwili odczytania prywatnej wiadomości.

Zgoda na wysłanie materiałów informacyjnych i promocyjnych
Akceptacja regulaminu jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na wysyłanie przez administratora wiadomości PW o charakterze informacyjnym i promocyjnym.

W sprawach nieuregulowanych w regulaminie decydująca będzie Netykieta, czyli ogólnie przyjęte zasady przyzwoitego zachowania w Internecie.

Ostatnie zmiany zaznaczono kolorem.

Regulamin przeniesiony pod adres:
NOWY REGULAMIN FORUM
Udostępnij ten temat