Zamknij

Soft dekoderów Cyfrowego Polsatu (opinie)

wkręcam się
25-10-2017 19:24
 Dzięki za info
Awatar
ważna osoba
26-10-2017 06:26
 A ktoś gdzieś kiedyś cos pisal ze jak sie przywróci ustawienia fabryczne to funkcjonalność pilota wroci tak jak wstarym sofcie prawda toicon_question
Awatar
rozkręcam się
09-12-2017 11:12
 Jak w temacie - EPG dekodera na wszystkich kanałach pokazuje program z jutrzejszego dnia! Jak to gooovno usunąć?
Awatar
rozkręcam się
01-04-2020 20:01
 W moim dekoderze EVOBOX PVR po ostatniej aktualizacji softu do wersji 3.3.1 zauważyłem że iż dekoder po odtworzeniu fragmentu nagrania z dysku nie "pamięta" czasu do którego został odtworzony ten fragment jeśli wyjdzie się z funkcji "PVR". Do tej pory ta funkcja działała bezbłędnie. Nie pomaga reset napięciowy dekodera ani przywrócenie ustawień fabrycznych.
Przejdź do forum:
czat

Tylko zalogowaniu użytkownicy mogą pisać na czacie

Jacek
dzisiaj, 15:35
Mariusz, Liverpool802, siemka
Liverpool802
dzisiaj, 12:12
Witam icon_smile
Mariusz
21-09-2020 15:03
Siemka icon_smile
Mariusz
21-09-2020 15:03
Gumik23, Hej icon_wink
Gumik23
21-09-2020 10:25
Witam icon_smile
Kamil
17-09-2020 21:57
04 Przemo, To 1 listopada Fox i Fox Comedy w SD out ? icon_wink
Kamil
17-09-2020 21:56
Witam icon_wink
POLSACIK
15-09-2020 21:26
04 Przemo, miało cię nie być
04 Przemo
14-09-2020 17:38
Gold tv HD od 30 września
lukasz1995
12-09-2020 09:28
Witam.Czy Cyfrowy Polsat jako usługę smartdom wlicza jeśli klient ma plus na kartę czy musi być telefon na abonament?
04 Przemo
11-09-2020 06:16
nara
Jacek
10-09-2020 14:50
04 Przemo, akurat tutaj zgadzam sie z Adamsat, Popraw się z tym pisaniem.
04 Przemo
08-09-2020 17:00
ja jestem na bieżąco co cyfrowy polsat robi
Adamsat
08-09-2020 16:26
04 Przemo weź ty zainwestuj w słownik. Bo twoje błędy ranią oczy!!!
lukasz1995
08-09-2020 16:00
Panowie a te nowe pakiety w cp to tylko obowiązują dla nowych klientów czy starzy też mogą korzystać i zmienić?
Mariusz
08-09-2020 01:41
Siemka icon_smile
POLSACIK
06-09-2020 22:09
Mariusz, siema!
Mariusz
06-09-2020 17:41
Siemka icon_smile
04 Przemo
02-09-2020 17:48
już jest Logotyp 4fun Kids icon_smile
04 Przemo
01-09-2020 12:48
pierwszy raz historii Telewizji polskiej 4 września będzie mecz Polska i Holandia o 20.45 w TVP Polonia HD
04 Przemo
01-09-2020 12:01
4fun Kids SD
04 Przemo
01-09-2020 12:01
4fun Kids i TVP Polonia HD i usunęli już Super Tenis HD ze listy cyfrowym Polsacie
04 Przemo
01-09-2020 07:54
Bez żadnych Znaków HD icon_smile tylko sygnał HD
04 Przemo
01-09-2020 07:53
TVP Polonia HD cyfrowy Polsacie już parę minut po północy
Joker
29-08-2020 15:49
04 Przemo, proszę o link do tej ustawy
ostatnioonline
Staszek
Staszek 00:08:54
abc70620 00:13:17
Liverpool802
Liverpool8... 00:21:16
RS
RS 00:33:04
Felippe
Felippe 01:04:39
Newsman20
Newsman20 01:28:42
embewu
embewu 02:08:26
Ferdynand ... 03:15:53
Sprawdź najnowsze newsy z świata Grupy Polsat!
Odwiedź: