Tak jeszcze za nim aktywowali mi pakiet aktualizowałem soft dla Sony i mam najnowszy.
Naprawdę nie wiem już co o tym sądzić. Skoro Cyfrowy Polsat wydaje moduły i to już kolejną wersję tym razem CI+ to powinien coś w tym kierunku robić np. certyfikować, testować i informować z jakim sprzętem działają. Dlaczego moduły innych platform mają certyfikację np. na Sony i Samsungu, a największa platforma w kraju nie może sobie poradzić z tym problemem. Właśnie dlatego kupiłem ten TV żeby mieć moduł i nie bawić się dwoma pilotami.
Jestem z Cyfrowym Polsatem już 12 lat i co i tak mnie załatwił, że obyłem się smakiem z modułem. Cały weekend musiałem gimnastykować się do poniedziałku, a w poniedziałek zamienili mi na drugi i było to samo.
Podam prosty przykład gdy już miałem poukładane kanały i przechodziłem po kolei sprawdzić, jeśli komunikat o kodowaniu pojawiał się sprawdzałem częstotliwości i zgadzały z należącymi do CP tak samo sygnał 90-100 %. Czasami było też tak że kanał który oglądałem znikał gdy przechodziłem na inny, czasami wracały albo pojawiały się te których nie było po wyłączeniu TV i ponownej inicjalizacji modułu i pojawiał się komunikat moduł pracuje prawidłowo, i co z tego jak za chwilę widziałem komunikat że: Wybrana usługa jest kodowana lub nie można jej odkodować, i tyle było oglądania.
Kilka razy dzwoniłem do BOK-u i nic to nie dało. A nie miałem gdzie sprawdzić, przepraszam, to co mam po sklepach latać i sprawdzać? Więc niech ktoś mądry mi powie jak to jest z tymi modułami Cyfrowego Polsatu działają w końcu czy nie, czy ja mam takiego ferela żeby dwa moduły robiły takie hece. A może i to na pewno potrzeba nowego softu dla modułu bo i kanały nie przechodzą za szybko czyli problem z kodowaniem, bo kanały fta migiem przeskakują.
Naprawdę TV i moduł to świetna rzecz, w każdym razie mi to pasuje lepiej niż dekoder, ale nie w takim wykonaniu jaki mi przyszło doświadczyć.