Zamknij

Narzekamy na Cyfrowy Polsat

rozkręcam się
22-02-2016 09:36
 Kiedy Cyfrowy Polsat zamierza podwyzszyc bitrate video na TVP 2 HD .Polsat HD na tr.12.265 V ,HBO HD przesuneli na inny transponder i maja obecnie 8 Mbit/s wolnego do wykorzystania i tak dalej nic nie robia w tym kierunku wczesniej zastawiali sie brakiem miejsca a teraz czym?.Prosze ich podpytac cos w tej sprawie ,kiedy doczekamy sie w koncu zmian.
wkręcam się
13-06-2016 21:00
 Grubo przed ME 2016 wykupiłem sobie pakiet sportowy Polsatu zadowolony, że obejrzę sobie spokojnie wszystkie mecze Euro. I co ? Polsat zrobił mnie oczywiście w jajo. Na wykupionych kanałach sportowych jest g... a cwaniactwo polsatowskie zrobiło nowe kanały płatne. Stać mnie byłoby na wykupienie pakietu Euro, ale na takie obrażające mnie spryciarstwo odpowiem oglądaniem meczy w TVP1 i w Internecie.
A jaki mi się skończy z Wami umowa, to więcej mnie u siebie nie zobaczycie.
Kaz
Awatar
redakcja tvpolsat.info
21-10-2016 14:32
 Będę narzekał icon_wink.

Czy profil Cyfrowego Polsatu na Instagramie musi zawierać same informacje o programach Polsatu? Przecież od tego jest profil Polsatu.

https://www.insta...wy.polsat/.

Sami zobaczcie. Czy tam są jakiekolwiek informacje dla abonentów?
Awatar
bardzo ważna osoba
25-05-2017 21:48
 To ja tu w tym miejscu chce narzekać na nową szatę graficzną (czy jak to się tam zwie). Stara była dobra i przejrzysta, po co ją zmieniać na nową, która jest zdecydowanie gorsza? Chcesz przeczytać opis np. filmu, który właśnie leci, to pokazuje się on w lewym dolnym rogu, napisany małymi literami. W starej wersji był on na całym ekranie. Nawet nie można wrócić do ostatniego kanału, bo przycisk nie działa i na pewno nie jest to wina pilota. icon_evil
wkręcam się
27-06-2017 21:58
 Zastanawiam się po co Polsat się tak reklamuje?
skoro i tak robi problemy przy podpisaniu umowy.
Umowa z telewizorem. Super promocja - a sprzętu nie mogę odebrać bo "trwa weryfikacja". Ile można weryfikować klienta który podpisuje umowe w SmartDomie ?? Troche śmieszne..
Zaczynam się zastanawiać nad rozwiązaniem umowy..
Skusiłem się tylko ze względu na telewizor z promocji.. i co się okazało..
Dekoder można odebrać bo już jest aktywny - czyli już za niego jest naliczana opłata.. Jednak telewizor musi poczekać bo "trwa weryfikacja" - to chyba jakieś żarty..
To w takim razie chyba prościej rozwiązać umowę.
Oczywiście z winy Cyfrowego Polsatu mam rozumieć skoro wprowadzają w błąd !
Do tego dodam że Obsługa na infolinii już dawno powinna być zmieniona.
Odpowiedzi typu - "nie wiem, nie umie odpowiedzieć na to pytanie"
raczej nie są na poziomie telewizji która aspiruje do tytułu najlepszej w Polsce..
Szkoda ze do podstawowych kwestii nie przykłada się uwagi..
Bo dużo na tym traci..
Uważam że pewne kwestie powinny być załatwiane w miarę szybko, że powinno się to robić od ręki. Wkońcu żyjemy w XXI wieku i weryfikacja nie zajmuje wiecej jak kilka minut..
Awatar
piszę coraz więcej
28-06-2017 11:33
 A ile dokładnie ta weryfikacja trwa w Twoim przypadku?
Awatar
rozkręcam się
23-07-2019 14:06
 Dzisiaj przypadkiem dowiedziałem się iż zmieniono od 15 lipca numery konta do wpłat abonamentowych. Dlaczego nie poinformowano bezpośrednio o tym abonentów (np. e-mailem) ? icon_questionicon_exclaimshock
Awatar
bardzo ważna osoba
23-07-2019 17:21
 Gdybym nie zajrzał do ICOK też nic bym nie wiedział już dokonałem zmiany numeru konta w swojej aplikacji bankowej icon_wink z drugiej strony powinni powysyłac pisma do abonentów bo nie każdy ma założony profil ICOK czy e mail więc takie pismo byłoby lepszym sposobem informacji bo nikt duchem świętym nie jest icon_smile
Przejdź do forum:
czat

Tylko zalogowaniu użytkownicy mogą pisać na czacie

MN
dzisiaj, 17:13
Gumik23, icon_lolicon_lolicon_lol
Gumik23
dzisiaj, 16:29
MN, Witaj to już moja sprawa. icon_biggrin
MN
dzisiaj, 15:01
Gumik23, Czemu?
Gumik23
dzisiaj, 10:18
Witam dziś jestem nie zadowolony. icon_razz.gif
MN
wczoraj, 19:22
Gumik23, Hej.
Gumik23
wczoraj, 14:18
Witam icon_smile
MN
12-12-2019 18:48
Mariusz, Hej.
Mariusz
12-12-2019 17:56
Siemka icon_smile
MN
12-12-2019 13:32
Gebius, Hej.
MN
12-12-2019 13:32
Pan Nowak, Cześć.
Gebius
12-12-2019 10:11
Cześć. Od poniedziałku do połowy stycznia będzie rozpiska bez kolorów, ponieważ mam problem z kompem i styczniu będę kupował nowy PC. Przepraszam za utrudnienia. Pozdrawiam
Pan Nowak
11-12-2019 22:06
Siema
MN
08-12-2019 21:38
Mariusz, DamianCP, Hej icon_smile
DamianCP
08-12-2019 21:22
Dobry Wieczór icon_winkicon_wink
Mariusz
08-12-2019 20:39
Siemka icon_smile
MN
03-12-2019 23:28
Gumik23, Super icon_green
Gumik23
02-12-2019 18:19
Dzwoniłem do. CP jest załatwione żadnej podwyżki nie będę miał i zostaję przy. Familijny Max HD. icon_smile
Gumik23
02-12-2019 08:27
Witam jednak od. Stycznia zwiększam pakiet w CP tylko muszę do nie zadzwonić i jest pewne. icon_smile
MN
01-12-2019 21:34
Mariusz, Hej icon_smile
Mariusz
01-12-2019 20:09
Witam icon_smile
AG
01-12-2019 18:45
Gebius, Tak, w tym miejscu. icon_smile Szukaj w części z Film HD. icon_smile
Gebius
30-11-2019 22:13
Jak można sprawdzić ma się dany kanał gwarantowany w umowie? W umowie jest dużo tego pisze i na końcu jest jakieś lista kanałów np polsat HD, TV 4 inne kanały.
AG
30-11-2019 12:00
Negocjacje z @Nowy 123 są już na ostatniej prostej - w poniedziałek nowa umowa z CePe. icon_biggrin
Gumik23
29-11-2019 20:37
Grzebią serwis Cyfrowy Polsat Go nie dostępny internet. icon_biggrin
MN
27-11-2019 20:06
Mariusz, Hej icon_smile
ostatnioonline
Liverpool802
Liverpool8... 00:07:23
Jacek
Jacek 00:44:53
abc70620 01:31:14
Pan Nowak 02:12:46
MN
MN 03:22:24
KO
KO 03:25:24
Gumik23 04:06:40
nagra 05:07:21
Sprawdź najnowsze newsy z świata Grupy Polsat!
Odwiedź: