Dekoder PVR HD 7000Dekoder PVR HD 7000Dekoder PVR HD 7000Dekoder PVR HD 7000

Dekoder PVR HD 7000

Awatar
ekipa moderatorska
11-02-2016 00:05

Sprawdź jakość sygnału na kanałach na których zwiesza się dekoder.
Jeśli sygnał będzie stabilnie na zielono, pozostaje wymiana dekoder w APS.
Awatar
wkręcam się
12-02-2016 20:11

Sygnał jest ok. Raczej wymiana, czekam jeszcze za softem być może rozwiąże problem.
I mam zagwiazdkę.
Skoro: Dekoder PVR 7000 i Sagem ESI-88 niedostępne w ofercie od 15.02.2016r.
Więcej:
http://icyfrowypo...-02-2016r/

To myślę że wymieniając da się radę wyrwać już EVOBOXA PVR

Dekodery PVR7000 oraz Sagem ESI-88 nadal będą wymieniane w ramach bezpłatnej usługi serwisowej na PVR7000 oraz Sagem ESI-88 w zależności od dostępności na magazynach Autoryzowanych Punktów Sprzedaży i magazynu centralnego.
Edytowane przez slawektor dnia 12-02-2016 23:35
Awatar
przyjaciel strony
12-02-2016 20:27

Koszty dzierżawy/aktywacji EVOBOXA pozostają bez zmian - ni mniej ni więcej oznacza to, że chętni na dekoder z PVR i pakietem niższym niż Premium od teraz muszą płacić czynsz (nie dotyczy obecnych posiadaczy ESI88 i PVR7000)
Awatar
jestem zawsze
12-02-2016 22:14

Witam mam pytanie mógłby by ktoś mi wyjaśnić co to znaczy że Od 15.02.2016 r. w ofertach dla obecnych klientów, niedostępny będzie dekoder PVR 7000 oraz Sagem ESI-88. Jedynym dostępnym dekoderem z funkcją nagrywania będzie EVOBOX PVR z dyskiem twardym 500 GB, który dostępny jest w ofertach dla obecnych klientów od pakietu Familijnego HD (39,99 zł). Dekodery PVR7000 oraz Sagem ESI-88 nadal będą wymieniane w ramach bezpłatnej usługi serwisowej na PVR7000 oraz Sagem ESI-88 w zależności od dostępności na magazynach Autoryzowanych Punktów Sprzedaży i magazynu centralnego?
Awatar
wkręcam się
12-02-2016 22:53

Waski45 napisał(a):

Witam mam pytanie mógłby by ktoś mi wyjaśnić co to znaczy że Od 15.02.2016 r. w ofertach dla obecnych klientów, niedostępny będzie dekoder PVR 7000 oraz Sagem ESI-88. Jedynym dostępnym dekoderem z funkcją nagrywania będzie EVOBOX PVR z dyskiem twardym 500 GB, który dostępny jest w ofertach dla obecnych klientów od pakietu Familijnego HD (39,99 zł). Dekodery PVR7000 oraz Sagem ESI-88 nadal będą wymieniane w ramach bezpłatnej usługi serwisowej na PVR7000 oraz Sagem ESI-88 w zależności od dostępności na magazynach Autoryzowanych Punktów Sprzedaży i magazynu centralnego?


Podpisując nową umowę dostaniesz Evo, mając do tej pory HD7000 lub Sagem wymienisz go na to samo, jeśli mają w punkcie( a z reguły mały wybór jest).
Awatar
przyjaciel strony
12-02-2016 23:22

W nawiązaniu do poprzednika, od poniedziałku Evobox jest jedynym dekoderem PVR w ofercie CP, dla tych którzy nie mieli takowego dekodera
Awatar
wkręcam się
13-02-2016 11:06

rotalplus napisał(a):

W nawiązaniu do poprzednika, od poniedziałku Evobox jest jedynym dekoderem PVR w ofercie CP, dla tych którzy nie mieli takowego dekodera


Teoretyzując, bo zobaczymy jak to wyjdzie w praniu..
Ktoś idzie do punktu wymienić dekoder PVR7000 a tu go nie mają..
Jest tylko EVOBOX i co wtedy? Nie ma pakietu Premium.
Chciał nie chciał klient zostaje zmuszony płacić czynsz, a to już aneks, zmiana warunków umowy. Albo możliwość rezygnacji, nie z swojej winy z umowy? Bo do tej pory posiadanie dekodera z PVR było bezpłatne.
Awatar
przyjaciel strony
13-02-2016 11:22

Mogą ci wymienić przecież na dekoder bez czynszu z innych modeli - w umowie nie masz napisane, że posiadasz dekoder PVR
Udostępnij ten temat