Disco Polo Music

Awatar
stały bywalec
18-06-2014 13:30

Na pasku Polsatu dołączył 1dpm pfft
Awatar
bardzo ważna osoba
04-07-2014 23:46

Myślałem, że podpis Na żywo będzie taki jaki jest na Polsacie, ale niestety nie. Wszędzie jest inaczej. Na Polsacie News i Polsacie News+ czy właśnie tutaj jest zwykły napis, a na Polsacie czy Polsacie Café charakterystyczny prostokącik.
Awatar
redakcja tvpolsat.info
05-07-2014 00:20

Muszę przyznać, że po tym, gdy porównałem festiwal na Polo TV i festiwal na Polsacie / Disco Polo Music, to muszę przyznać, że Polsat zmiażdżył Polo TV realizacyjnie. Ale to akurat mnie nie dziwi.

A sama transmisja to, rzeczywiście bardzo dobry pomysł na promocję Disco Polo Music.
Awatar
bardzo ważna osoba
05-07-2014 00:33

Tylko z tym otwarciem kanału dziwnie i śmiesznie wyszło, bo to wyglądało, jakby Disco Polo Music oficjalnie dzisiaj wystartował, a emisja od 30 maja była jakąś testową, próbną czy coś.
icon_smile
Awatar
ekipa moderatorska
05-07-2014 10:35

Zobaczycie, że zrobią tak samo z Muto TV na Sopot Festivalu. Muzo pewnie dostanie swój koncert.
Awatar
bardzo ważna osoba
07-07-2014 18:35

Disco Hit Festiwal Kobylnica 2014 w Disco Polo Music obejrzało prawie 300,000 widzów, co przełożyło się na 2,4% udziałów w rynku w grupie 4+.
Awatar
bardzo ważna osoba
09-07-2014 01:30

[justify]Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, iż do 7 lipca br. jego średnia minutowa oglądalność wyniosła 9,7 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,16 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Największą widownię do tej pory w Disco Polo Music zgromadził Disco Hit Festiwal Kobylnica, który 4 lipca br. obejrzało 284 tys. osób.

Wpływy reklamowe Disco Polo Music do tej pory wyniosły 13,40 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
[right]Wirtualnemedia.pl[/right][/justify]
Awatar
bardzo ważna osoba
16-07-2014 10:15

Średni udział w rynku w czerwcu w grupie 4+ wyniósł 0,13%, a średnia oglądalność to 7,890. Natomiast w grupie 16-49 to 0,22% SHR i 5 324 widzów. To bardzo dobre wyniki, jak na kodowany kanał, który ledwo co wystartował i ma bardzo mały zasięg, bo jest dostępny na wszystkich platformach cyfrowych (Cyfrowy Polsat, nc+, Orange TV) oraz wybranych sieciach kablowych (TOYA, TVK-Net).
icon_smile
Udostępnij ten temat