Kanały MTV, VH1, Nickelodeon, Nick Jr., Nicktoons, Comedy Central i Paramount ChannelKanały MTV, VH1, Nickelodeon, Nick Jr., Nicktoons, Comedy Central i Paramount ChannelKanały MTV, VH1, Nickelodeon, Nick Jr., Nicktoons, Comedy Central i Paramount ChannelKanały MTV, VH1, Nickelodeon, Nick Jr., Nicktoons, Comedy Central i Paramount Channel

Kanały MTV, VH1, Nickelodeon, Nick Jr., Nicktoons, Comedy Central i Paramount Channel

Awatar
bardzo ważna osoba
28-04-2013 12:30

Niestety. Viacom myśli, że Europejczycy z chęcią będą oglądać te ich całe seriale typu Teen Mom, 16 and Pregnant, Jersey Shore, Geordie Shore itp. Może w USA to się przyjmuje, ale na pewno nie w Polsce. Upierają się, że od muzyki mają swoje kanały tematyczne (MTV2, MTV Hits, MTV Jams, VH1 Classic - USA; MTV HITS, MTV DANCE, MTV ROCKS, MTV LIVE HD, VH1 Classic - Europa). Moim zdaniem marka MTV przeszła już do historii i jest obecna na rynku po prostu, żeby być i zarabiać na tym pieniądze.
wink
Awatar
bardzo ważna osoba
28-04-2013 13:10

Te ich kanały tematyczne, to może i są dobre, ale ilość reklam na wersjach UK odstrasza (reklamy co trzy piosenki) icon_confused
Awatar
bardzo ważna osoba
28-04-2013 13:20

A jak długie są te reklamy?
smile1
Awatar
bardzo ważna osoba
28-04-2013 14:34

Reklamy trwają ok. 5 minut icon_confused
Awatar
bardzo ważna osoba
28-04-2013 15:16

Przynajmniej można sobie zobaczyć jakie promocje są TESCO, Sainsbury's, PC World, Next, SportsDirect.com czy Argosie lub jakie ubezpieczenia oferują lub co można zobaczyć na jakimś brytyjskim kanale, np. Sky Movies, Sky Sports.
winkgrin
Awatar
ekipa moderatorska
28-04-2013 17:24

A co tu daleko szukać. U nas na Vivie czy VH1 też są co 3 piosenki 5 minutowe reklamy.
Awatar
bardzo ważna osoba
28-04-2013 17:39

Dlatego najlepiej słuchać własnej muzyki z komputera lub urządzenia mobilnego podłączonego pod dobre głośniki. Moim zdaniem telewizje muzyczne są teraz w większej części zbędne.
wink
Awatar
redaktor tvpolsat.info
zwycięzca quizu
12-07-2013 07:00

Rekordowy czerwiec Nickelodeon icon_wink
Czerwiec okazał się rekordowym miesiącem dla Nickelodeon Polska. Stacja zanotowała rekordowe wyniki oglądalności osiągając SHR na poziomie 6,1% Shr w czasie 06.00-21.00. Jest to najlepszy wynik w historii polskiego kanału Nickelodeon. Victor Coolman, VP Programming Nickelodeon skomentował ten sukces w następujący sposób: - Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że w Polsce Nickelodeon cieszy się tak dużą popularnością. Oznacza to bowiem, że widzowie doceniają nasze wartości oraz przygotowaną dla nich propozycję ramówkową. Polska to rynek o ogromnym potencjale i stale dążymy do wzmocnienia naszej pozycji chociażby poprzez wprowadzanie lokalnych produkcji takich jak zeszłoroczny program "Cheeese" z Maćkiem Musiałem.
icon_arrow https://www.faceb...amp;type=1
Udostępnij ten temat