Emil napisał(a):
Tylko, że taki odbiór jest wedle prawa nielegalny. Jest to zawarte w regulaminie, bądź też nawet w umowie.
Tylko, że taki odbiór jest wedle prawa nielegalny. Jest to zawarte w regulaminie, bądź też nawet w umowie.
Ale nie ma możliwości sprawdzenia gdzie jest użytkowany dekoder. Nie jest wymagane podpięcie dekodera do gniazdka telefonicznego jak w przypadku Sky, chociaż i na to Brytyjczycy mieszkający w Hiszpanii znaleźli sposób
Platformom też widać nie zależy na tym gdzie jest użytkowany dekoder, o ile co miesiąc wpływają pieniądze za abonament. Tak naprawdę w tym zapisie używaniu dekoderów na terenie RP chodzi jedynie o koszt praw sportowych, do emisji filmów i tego typu rzeczy. A tak BTW, ciekawe czemu na stronie Cyfrowego Polsatu jest numer infolini do dzwonienia zza granicy Polski ?
ICOK też działa zza granicy, ba nawet akceptuje zagraniczne karty - wiem bo znajomi wcześniej zostawiali rodzicom pieniądze na opłacanie, a teraz sami sobie płacą
Cytuje ze strony CP:
Centrum Obsługi Klienta:
z telefonu stacjonarnego: 699 00 2222
z zagranicy: +48 699 00 2222
z telefonu stacjonarnego: 699 00 2222
z zagranicy: +48 699 00 2222





World będzie też dostępny dla Polaków mieszkających w Europie w takich krajach jak:

