iPolsatBox (dawniej iCOK)iPolsatBox (dawniej iCOK)iPolsatBox (dawniej iCOK)iPolsatBox (dawniej iCOK)

iPolsatBox (dawniej iCOK)

Awatar
zwycięzca quizu
bardzo ważna osoba
20-11-2010 21:15

W tym temacie będziemy dyskutować nt. Internetowego Centrum Obsługi Klienta (iCOK)
Edytowane przez Jacek dnia 14-06-2022 22:42
wkręcam się
22-12-2010 09:07

Nie ma o czym dyskutować. Jest, a jakby go nie było. Dane na moim koncie w ICOK nie są aktualizowane - mimo moich monitów przez opcję "kontakt". Jak dla mnie to ICOK jest mało użyteczny - nawet gdyby był sprawny. Np. "Zarządzaj kontraktami" - wyświetlają się numery kontraktów i tyle (w tym jednego juz nie obowiązującego)- to na czym ma polegać to "zarządzanie"???
Wygląda to bardziej jak jakaś wersja testowa:sarcastic
Edytowane przez PC dnia 22-12-2010 21:47
Awatar
bywam tu czasem
31-01-2011 11:44

Jak kolega wyżej nie ma o czym rozmawiać ,u mnie mija juz tydzień i dalej nie zaktualizowali mi terminy płatności
Awatar
ważna osoba
31-01-2011 11:49

Nie jest aż tak żle choć mogło być lepiej.
Awatar
bardzo ważna osoba
31-01-2011 11:52

ICOK jest w przebudowie stąd ten "bałagan"
Awatar
ważna osoba
31-01-2011 11:57

No i wszystko jasne Jarecki dzięki za info.icon_smile
Awatar
ekipa moderatorska
zwycięzca quizu
zwycięzca głosowania
10-05-2011 00:16

a teraz już jest maj a icok dalej nawala i nie aktualizuje danych
jestem zawsze
02-03-2012 22:51

Mam niemiłą niespodziankę dla osób płacących poprzez Płatności elektroniczne dostępne w ICOK. Pośrednik czyli serwis platnosci-online.pl pobiera jednorazową opłatę za przelew w wysokości 2,30 zł.
Udostępnij ten temat