Nie wiem czy to pierwsza reklama czy pojawiały się już wcześniej, ale natknąłem się na nią w tygodniku "Wprost" na stronie 39 Polsat News reklamuje swoje wieczorne pasmo. Chodzi o programy "To był dzień" "Informacje Dnia" "To był dzień na świecie". O ile reklama programu o 21:30 mnie nie dziwi, o tyle zastanawia mnie sens promowania programów o 20:00 i 21:00. Zarówno "To był dzień" jak i "Informacje Dnia" to programy z tymi samymi treściami ( w programach tych pojawiają się te same materiały wideo z Wydarzeń ). Może zamiast reklamować te programy należałoby zmienić ich koncepcje, wprowadzić świeżość a dopiero potem rozpocząć akcję promocyjną. Reklama w tygodnikach da nie wiele. Owszem widz przełączy się raz, zobaczy te same materiały Wydarzeń w programach "To był dzień" i "Informacje Dnia" i go to zniecheci. Szkoda kasy na reklamę, najpierw należy poprawić jakość programów, następnie rozpoczynać proces promowania.