MultiroomMultiroomMultiroomMultiroom
Awatar
ekipa moderatorska
16-09-2011 20:37

Zapraszam do dyskusji na temat nowej usługi Multiroom icon_wink
Awatar
redakcja tvpolsat.info
16-09-2011 20:41

Pomijając kwestie techniczne, jak to zostanie rozwiązane, to najważniejsze są ceny. Mam nadzieję, że CP to w miarę rozsądnie rozwiąże i ceny będą korzystne dla abonentów. Mam też nadzieję, że usługa zostanie udostępniona nie tylko nowym, ale też w miarę szybko obecnym abonentom.
jestem zawsze
16-09-2011 21:11

Rozsądna cena to tak do 20 zł.
Zastanawiam się tylko nad pakietem Mini HD. Czy on w ogóle będzie objęty multiroomem? Jeśli tak, to za ile? Wydaje mi się, że w tym wypadku maksymalna cena to tak do 5 zł.
Awatar
redakcja tvpolsat.info
17-09-2011 17:28

Wydaje mi się, że pakiet Mini HD nie będzie objęty Multiroomem, ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. Zresztą, Cyfrowy Polsat wie, że sporo osób ma po kilka dekoderów i jak teraz Multiroom będzie zbyt atrakcyjny, to wypowiedzą umowy na część dekoderów przez co baza abonencka się skurczy. Także myślę, że Multiroom będzie jakoś ograniczony.
jestem zawsze
17-09-2011 21:03

Jeśli będzie ograniczenie to pewnie takie same, jak obecnie w przypadku dodatkowego dekodera czyli umowa przynajmniej na 29 czy tam 36 miesięcy.
Pewnie będą wypowiadać umowy, ale przecież nie od razu, gdyż wprowadzenie nowej usługi nie da im takiej możliwości. Swoje będą musieli odczekać.icon_wink
wkręcam się
28-04-2012 13:51

Zmieniłem umowę z CP i zafundowałem sobie multiroom. Przed podpisaniem umowy panienka z ICOK zapewniała, że blokowanie dodatkowego dekodera bedzie rzadkie ok razu na miesiąc. W praktyce w czasie ok. miesiąca dekoder blokowany był 4 razy (zawsze w godzinach wieczornych). Ponieważ nie chciał się odblokować zadzwoniłem na infolinię. Po dłuższym oczekiwaniu na wolnego "doradcę" i 21 minutowej rozmowie udało się odblokowanie. Czego, za poradą "konsultanta" a następnie "doradcy technicznego", ja nie wyczyniałem. Dwukrotnie odłączałem od zasilania, czyściłem kartę i "delikatnie dmuchałem w dziurkę po karcie" (terminologia konsultanta), parokrotnie wracałem do ustawień fabrycznych. Jeżeli ktoś z CP czyta ten wpis może spowoduje żeby odblokowanie odbywało się na koszt dostawcy i właściciela sprzętu. Dlaczego "doradcy" nie mają możliwości oddzwonienia po naradzie i uzgodnieniu między sobą co należy zrobić aby sprzęt działał właściwie. Czy nie można wydłużyć czasu między kolejnymi blokadami i czy musi odbywać sie to w godzinach wieczoernych?
Na stronie ICOK jest możliwość kontaktu e-mailowego. Co z tego, skoro chcąc wysłać e-maila z powyższym problemem nie otrzymałem potwierdzenia o jego wysłaniu. Potwierdzenie takie otrzymałem kiedy tą samą drogą pytałem o płatności. Należy więc przypuszczać, że CP chce otrzymywać tylko dobre wiadomości. Liczę na reakcję kogoś odpowiedzialnego.
Awatar
ekipa moderatorska
zwycięzca quizu
zwycięzca głosowania
28-04-2012 19:04

Zawsze wyświetla się napis na dekoderze głównym kiedy należy przełożyć kartę. Odbywa się to średnio co 6 dni. Niestety jak się tego nie dopilnuje to są potem tego takie skutki.
wkręcam się
04-05-2012 20:30

Mariusz napisał(a):

Zawsze wyświetla się napis na dekoderze głównym kiedy należy przełożyć kartę. Odbywa się to średnio co 6 dni. Niestety jak się tego nie dopilnuje to są potem tego takie skutki.


Po pierwsze , na dekoderze głównym nie wyświetla się informacja o zamianie kart. Po drugie nie chodzi tylko o wymianę. Gdybyś uważniej przeczytał to chodzilo mi o to , że przed podpisaniem umowy mówiono o konieczności wymiany raz na miesiąc. Po trzecie- co to za doradcy i konsultanci, którzy potrzebują 21 min na odblokowanie. Po czwarte dlaczego odbywa się to na koszt abonenta skoro usterka nastąpiła nie z jego winy.

PC: połączono 2 posty.
Udostępnij ten temat