Być może wina leży po stronie Cyfrowego Polsatu, więc proponuję zadzwonić na infolinię i przedstawić problem: 801 08 08 08 (stacjonarne) lub 699 00 2222 (komórkowe).
mam jeszcze jedno pytanie. gdzie znajde numer karty IMSI ? na karcie sim z chipem czy moze na karcie z której wylamywana jest karta chip czy moze jeszcze w innym miejscu??
Witam, mam problem z Interentem .
Mianowicie jak podłącze modem od razu do komputera to jak chce połączyć to pisze Połączenie niemożliwe przed rejestracją sieci czy coś w tym stylu.
Dziś próbowałem przez router i niby wszystko OK podłączone, ale nie mogę na żadną stronę wejsc bo pisze Nie odnaleziono serwera.
Pomoże mi ktoś??
Powinieneś skontaktować się z infolinią Cyfrowego Polsatu, bo być może błąd leży po stronie operatora. Jeśli nie chcesz dzwonić, to napisz z poziomu iCOK.